Vs: Vihreä planeettamme Ehkä oon vielä niin keltanokka valokuvaamisessa, mut nää kuvat ei oikee aukene mulle. Ohan nää hienosti tehty, mut ei kovin kolahda muhun.
Vs: Vihreä planeettamme Kuva asettelu "hauska", vaikka nämä ei mulle oikein aukea ts. lopputuloksen haun tarkoitus?
Vs: Vihreä planeettamme Aika hauskasti tehty ajankohtainen kuva. Vielä ollaan näinkin vihreitä mutta kuinka kauan...
Vs: Vihreä planeettamme Efekktin arvasin jo nimestä, ei ylläty momenttia Sama juttu uudestaan ja uudestaan.
Vs: Vihreä planeettamme Erinomaista! Kulttuuri syntyy aina siitä, että asioita ja niiden viittauksia opitaan tuntemaan. Pisteet siitä teille. Opin kommenteistanne paljon.
Vs: Vihreä planeettamme Ihan niin kuin kaikilla meillä. Kukaan meistä ei ole onnistunut näyttämään mitään uutta.
Vs: Vihreä planeettamme Kun näin Sinun komentoineen aihetta, tiesin jo etukäteen että komentoi minun sanomista, alat pikkuhiljaa muistutamaan muutamaa teiniä joilla missiona komentoida komenttejani Jospa vaan keskityisit kuvien arvosteluun, tämä ei kai ole arvostele kommentteja osio?
Vs: Vihreä planeettamme Taisit tehdä itse ihan saman; kävit kommentoimaan Helin sanomisia. Sittenkin helpompaa sanoa "tehkää kuten minä sanon, älkää kuten minä teen" kuin tehdä niin.