Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

blaupunkt

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana simos, 15 Huhtikuu 2005.

  1. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    [​IMG]
     
  2. doh.
    Blaupunkt=neulatyyny? Eos. saksaa kuin achtung ;-)


    Hauska kuva enivei! Tällaiseen en ole törmännyt aiemmin. Valaistus on kohdallaan ja värit raikkaat. Taustan säystä voidaan keskustella makuasioina, mutta muuten hyvä kuva.

    Jos jotain tuossa voisi parantaa niin aavistus doffia lisää ja aavistus vähemmän usmia.
     
  3. Eiks se oo vähän niinq sininen piste. Ainakin Blaupunktin autoradiossa on semmonen. :D
     
  4. jaajoo.. itseasiassa blau kuulostaakin enemmän siniseltä kuin neulalta ;D
     
  5. tää on kiva :D noi kolme silmäneulaa tossa vasemmalla on vaan supussa, mutta ei ehi paljoo haitata ku muuten on niin pirtsakka.. voi kuinka monta kertaa mä oon tuikannutkaan itteeni nupparilla sormeen :p
     
  6. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Aika raaka kuva, täyttelin "rullan" loppua ennen koneelle tunkemista. Pikkasen terävöitetty, mutta vain sitä sinistä pistettä (=blaupunkt). Täys aukko joten siitä johtuen todella lyhyt syväterävyys... ja kannatan näitä täydenaukon kuvia...se on mun tapa kuvata. Ja koska jossain toisaalla käydyissä keskusteluissa tuli jo esille ettei mm. kyseisellä putkella tee mitään täydellä aukolla, niin tahtoo sit sotia sitä ajatusta vastaan. Ja se ei taas tarkoita että toi olisi hyvä...ompahan vaan oma mielipiteeni.

    Pah...pakkaus näköjään aiheuttaa pahaa jälkeä :(
     
  7. Mainio :)
     
  8. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Tausta on nätti. Mukava sommitelma. Plussaa, että sigmalla otettu. Kuvan sisältö? Sitä ei ole. :/

    Ai niin autossani oli kyseinen sininen pallukka soitin. :)
     
  9. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Pitääks kaikissa räpsyissä olla se saamarin sisältö?

    Eiks riitä että kuva on vaan _kiva_.

    ;-)
     
  10. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Riittää joskus, mutta joskus pitää muistuttaa ettei aina riitä se ihan kiva. :)
     
  11. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Juu...tietty.

    Arvostelussa ei kuva voi olla vaan "ihan kiva" koskapa se ei kerro mitään. (koetan itse päästä eroon "ihan kiva" kommenteista). Mutta itse kuva voisi olla joskus vaan ihan kiva... ei se huononna itse kuvaa. Arvostelijoille se kenties tuottaa ongelmia, kertoa "ihan kiva" kuvasta jotain, mutta haasteet on otettava vastaan. Ja ainahan voi sanoa että kuva on täys paska...tosin senkin sit vois perustella.

    Eli....jos se kuva on kiva tai paska, niin _perustele_...vaikka politikoimalla "kiva kuva" korulauseisiin.

    ;-)
     
  12. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Paavo Väyrysen opiston oppilas? :O

    Kuvasi ei ole "huono", ehkä "kiva" mutta sisältö on kyllä nuppineulan kokoinen.

    Hyvää kuvassa on se että tuo sinen pallukka on asia johon katse kiinnittyy ja mukavan terävä. Valo myös osuu hyvin siniseen pallukkaan. Tausta oli kuten aiemmin todettu nätti.

    Kuva muuttuisi toisiin arvoihin jos ajattellaan että tuohon nuppineulan päähän olisi vaikka laskeutunut perhonen. Silloin se olisi hyvin kaunis ja myöskin harvinaisen nätti tilanne. Tosin onko sillä sisältöä? Sekin on kiva, mutta ei myöskään paska. :)
     
  13. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Aika pahan nakkasit... heh heh

    :D
     
  14. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    No yöllä nyt sattuu ja tapahtuu. *Nolo, vaikka salaa kuitenkin ilkkuu..* :)
     
  15. Kuvan sisältöhän on, että kaikkea näkemisen arvoista löytyy arkisimmistakin kohteista, kun vaan vaivautuu näkemään. Eipä juuri sen suurempaa sisältöä voi kuvalla ollakaan.