Vs: Black Kuvana jees. Mulle vaan tuli vääjäämättä mieleen että malli ei ole omantyylisissä vaatteissa. Näin tylyyn poseen (joka siis on ilmettä ja asentoa ja väriä myöten) esim hiukset voisi olla jämptisti jokaista hiusta myöten kiinni tai sileät.
Vs: Black Jumapliut kun hieno! Tyköistuvassa mustassa asussa pitää mallillakin näkyä asennetta. Tässä sitä on! Mä tykkään.
Vs: Black Mustapää tukossa. No mulla pitäis olla säädetty näyttö ja en ainakaan tällä näytöllä saanut ihan kaikkea irti kuvasta.
Vs: Black Itse tykkäisin hiukan tiukemmasta potretista.Näkisi terävyyden paremmin kasvoista. Edit ..Vaikea tiukentaa hiukan koska "säännöt" rikkoutuisivat tai cropin olisi oltava miehekäs ja kuvan luonne muuttuu.
Vs: Black Puristat vain tarpeeksi lujaa niin kyllä se siitä... Mielestäni kuvassa hyvät sävyt ja mallilla asennetta.
Vs: Black Ei jaksa nillittää sävyistä, koska kuva iskee ja toimii. Sommittelu ja mallin olemus on koukuttava. Sitä syventyy katselemaan kohteen ilmettä ja olemusta, eikä edes muista, että tuo on valokuva, jota parhaillaan katselee.
Vs: Black Mittarimiesten nilitystä. Unohtuu kuva kokonaan, kun pitää pipettiä heiluttaa ja tehdä muistiinpanoja samassa oppikirjan vastaisista kohdista. Kalibroitu näyttö ja kaikki ja musta on silti mustaa -VÄÄRYYS!
Vs: Black Kyllä Late osaa ja iso formaatti senkuin selkiinnyttää näkemystä. Upea++ Muotokuviin ei tarvita pitkää polttoväliä
Vs: Black Nimestä päätellen odotin muotoilevampaa valoa mallin kasvoille. Nyt se on tasaisenvaalea varjoton läntti muuten tummassa kuvassa. Filmikuvasta ei tipu irtopinnoja.
Vs: Black plussaa siitä, että kasvot ovat kuvan kirkkain kohta. Muuta hyvää en tästä sitten oikein löydäkään. alhaalta päin kuvaaminen korostaa leukaa, eikä tuo nahkatakin kenties tavoitteena ollut rebel henki kohtaa mitenkään tuon ilmeen kanssa. Tämä näyttää vain jäykältä pönötykseltä. Valo on huippuplatku ja hiukset ja takki uppoaa tasaiseen taustaan. Mutta teknisestä viisastelusta huolimatta suurin puute on tunnelman puute. T Jukka
Vs: Black Itseasiassa tämä kommenttisi antoi ymmärtää että mä osaan jotakin pipettejä käytää ja teen muistiinpanoja sekä luen oppikirjaa. Olen hiukan otettu näistä kunnianosoituksista. Pelkällä tunteella heitin kommenttini ja yritin pohjata sitä johonkin säädettyyn näyttöön kun mitään en nähnyt. Kuva on ristuksen pimee ja tekis mieli sanoo että tykkään kuvasta vaikka se onkin tukossa mutta taitaa olla paree pitää mölyt mahassa ja sanoa että KIVA KUVA.
Vs: Black Kyllähän sä nyt tiedät mistä puhuin höppänä. Turha olla vaatimaton. Osaat noi ihan satavarmasti. Rohkeutta on tunnustaa tykkäävänsä kuvasta, joka on pipettien antaman informaation vastainen. Sinulla ei käsitykseni mukaan ole hätää -omasta tekemisestäsi huolimatta. Veetan seikkailuja on ollut kiva seurata vaikka offtopicissa ollaankin. Jatketaan tätä muualla, jos tarvetta. Annetaan estraadi Laten erinomaiselle kuvalle -jookos.
Vs: Black Annetaan tilaa vaan. Nyt tällä kertaa MÄ en rönsyilly, mitä tahdon joskus, <SIZE size="1"]hyvin harvoin </SIZE>tehdä.