Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Salaisuus

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Anonymous, 4 Tammikuu 2006.

1. Anonymous

Anonymous Guest

2. Seinän värit hianot. Tulee sellanen olo että koko seinä on kaatumassa selälleen?
    Vai onko mulla vaan optikolla käynti edessä?

3. Todella on synkkä salaisuus. Ekä tuo seinä kaadu, vaikka siltä näyttää. Onhan se tuota salaisuutta jo kauan varjellut.

4. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Iso osa hienosta on vesitetty oivasti suoralla salamalla. Salama sivulle ja uusi kuva niin vot o.

5. Anonymous

Anonymous Guest

Tässä on kaunis kuva.
    Olen sitä mieltä että pahat ihmiset eivät pysty ottamaan kaunista kuvaa, mistä voi päätellä että .....

6. Veri pukkaa läpi seinistä... talo on teurastajan, joka on mieltynyt muiden kuin eläinten teurastamiseen... brrr... noin ainakin itse ajattelen, koska olen vähän samanlaisen joskus laittanut esille toisaalla. Pidän paljon tästä!

7. Anonymous

Anonymous Guest

Ei tässä ole käytetty salamia ollenkaan ;). Kyllähän se salama heijastuisi noista ikkunoista, jos sellaista olisi käytetty.

8. Anonymous

Anonymous Guest

Näikin eri tavoin voimme kuvan kokea:)

9. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Yllättävä tieto, mutta en epäile jos niin sanot. Ihan siltä kuva minusta näyttää. Enivei jos täsmennän aiempaa lausuntoani tämän tiedon pohjalta, niin valon suunta ja voimakkuus ei ole silmääni erityisemmin mielyttävää, koska pintastruktuuri katoaa ja värisävyt latistuvat. Muilta osin hieno.