Itse en laita yhtään onnistunutta kuvaa nettiin näytille, vain joitain kakkois-/harjoituskappaleita. Paremmat säästän näyttelyihin/kilpailuihin ja myytäväksi. Kuinka te toimitte? Näin ainakin osaltaan ehkäisee myyntikuvien luvattoman käytön.
Vs: Nettiin laitettavat kuvat.(Äänestys) Mulla nyt ei vielä mitään kovin hienoja olekaan,mutta en taatusti laita mitään sellaisia millä on mulle mitään tärkeämpää merkitystä... määhän masentuisin kun te riepoisitte niitä, kun kuitenkin kuvaan ihan hyvän mielen vuoksi, en pahan- . Suljetulla sivulla sitten on joitain "sydänverellä" vuodatettuja....
Vs: Nettiin laitettavat kuvat.(Äänestys) Muokkaamaton versio nauratti ääneen, tämäkin on hupaisa. En äänestänyt;-)
Vs: Nettiin laitettavat kuvat.(Äänestys) Pakko yrittää kaivaa parhaita esiin. Kakkoskappaleille ei yleensä saa edes kommenttia ja parhaillekin vain hyvänä päivänä ;D
Vs: Nettiin laitettavat kuvat.(Äänestys) Mä laitan nettiin aina tietokoneen roskiksesta poimitut kuvat tai skannaukset, jotka sitten viedän autocontrastin läpi. Tällä estää sen, ettei ihan joka paikkaan pyydetä kuvaamaan, pitää rajoittaa, perheellekin pitää jäädä aikaa eikä aina viitsi kieltäytyä. Fine art kuvia en laita ollenkaan näytille. T Jukka EDIT: Tottakai laitan parhaat kuvat näytille, paitsi niitä, joihin ei ole lupaa.
Vs: Nettiin laitettavat kuvat.(Äänestys) Tuota parhautta jäin miettimään... Kai siinä kuvassa pitää olla joku ajankohtaisuus tai koukku että sitä viitsii alkaa tekemään, aikaa on kuitenkin niin vähän. Valmiit sitten laitan nettiin paljon muita miettimättä, mihin milloinkin. Näytteykin ois kiva mutta se vaatisi aikaa ja kuvamateriaalia. Myydä en aio. Olen kyllä ymmärtävinäni aloittajan hieman herättelevän keskustelua nykyään suosituista tekijänoikeusrikkomuksista ja kuvavarkauksista.
Vs: Nettiin laitettavat kuvat.(Äänestys) Ok minäkin poistan parhaat kuvani suoraan muisti kortilta, niin kukaan ei aikaan kopio, tai osta halvalla. Kaikista huonoimmat laitan tänne nettiin..............
Vs: Nettiin laitettavat kuvat.(Äänestys) Eiköhän tuo kantasi tullut jo selville ensimmäisestä viestistäsi. No narsistitkin alkaa taas kasvaa, kunhan kevät etenee..
Vs: Nettiin laitettavat kuvat.(Äänestys) En laita kuin varastettuja kuvia, vesileimojen y.m. kanssa on joskus työlästä...
Vs: Nettiin laitettavat kuvat.(Äänestys) Mä en laita parhaimpia nettiin, kun en oo vielä niitä saanut kuvattua ja rosessoitua.
Vs: Nettiin laitettavat kuvat.(Äänestys) Harvinaisen hyvä ketju pönkittää omia olemattomia kuvaustaitoja... Se tässä kai oli tarkoituskin ?
Vs: Nettiin laitettavat kuvat.(Äänestys) Tarkoituksenani oli kyllä enemmänkin nuo tekijänoikeusrikkomukset ym. asiat, mutta jokainen voi vetää omat päätöksensä vapaasti. Itseäni naurattaa vain nuo vesileimat joita kaikki tunkevat kuviinsa tasosta riippumatta, sekös estää laittoman kuvan käytön? Eiköhän parasta ole jättää sellaiset kuvat julkaisematta, joilla saattaa olla markkina ym. arvoa, vai? Tai sitten laittaa niin pienikokoisina näytille, että ne eivät ole julkaisu kelpoisia.
Vs: Nettiin laitettavat kuvat.(Äänestys) Jason Eskenazi tekee tästäkin näkökulmasta omanlaistaan taidetta. Jason Eskenazi
Vs: Nettiin laitettavat kuvat.(Äänestys) Todennäköisyys sille että Arho ottaisi kuva jonka joku haluaisi varastaa on olematon. Ihan aluksi voi googlettaa photonet ja pari muuta asiallista saittia ja sen jäkeen arvioida omien räpsyjen potentiaalia pöölimiseen? Itselläni on Arhon kuvien kohdalla kynnys katsomiseen, pelkkä ajatus niiden varastamisesta naurattaa vatsan kipeeksi.
Vs: Nettiin laitettavat kuvat.(Äänestys) Itsellä täysin sama homma. Tyytyväisenä kuvan laittaa niin esille, hetken päästä se jo löytyy sivulta 123 ilman yhtään kommenttia Itsellä ei sitä pelkoa ole että joku näitä varastaisi, sen takia olen alun vesileimastakin luopunut (ei se varastamista estä, hidastaa vaan). Eli vastasin kyllä