Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

impossibleee ja polaroidii

Keskustelu osiossa 'Muut kameravarusteet' , aloittajana jusmu, 11 Syyskuu 2012.

1. jusmu

jusmu

59
    0
    0

Kaikkea ne tekee. Aluksi mietin, että menee vähän perse edellä puuhun, mutta ehkä tuolle joku hipsteri lämpenee. Mene ja siedä.

2. Vs: impossibleee ja polaroidii

Mitäköhän vittua, täytyy jo ihan pysähtyä ja ihmetellä minkälainen ideamyrsky tähän tulokseen on johtanut. On kyllä jo ihan älyvapaa ajatus ihan jos suoraan näin mielipiteeni tähän tuon esille.

Ja mie olen vielä aika hipsteri itsekkin.

3. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63
    Vs: impossibleee ja polaroidii

Olin kuullut laitteesta jo aikaisemmin. Nyt kun näin kuvat niin aikalailla petyin siihen minkälainen tornihässäkkä tuo on. Toisaalta mainoisvideo oli hauska ja vakuutti minut siitä, että idea on hyvä :)

4. Vs: impossibleee ja polaroidii

Tulee mieleen se polaroidin kone millä sai kopioitua diasta polaroidin. Mullakin sellainen oli, kun turasin polaroid transferien kanssa. Sehän oli ihan näppärä, kun pystyi dialla haarukoimaan ja kokeilemaan erilaisia rajauksia ja sitten kopioimaan parhaan otoksen polalle ja hiukan vielä vaikuttamaan valotukseen. Silti mä en jotenkin ole ihan varma tästä...
    Eikö joku PoGo-tulostin (Zink, vai mikä se nykyään on? saako niitä vielä?) olisi loogisempi kaveri kännykälle. Tosin se ei myisi impossiblen filmiä.

5. Project Impossiblesta saa uutta Polaroid-filmiä

Lienenkö ainoa, jolle tämän ketjun otsikko toi ensimmäisenä mieleen jotain ihan muuta kuin iPhonet. :)

Ainakin minulle tuo Project Impossible + Polaroid tarkoittaa enemmänkin sitä, että wanhoille Polaroid -kameroille tehdään edelleen analogista filmiä, ja niitä voi ostaa esim. Itävallasta tai Hollannista Project Impossible-puotien kautta. Hieno homma.
    Instant Film

Tuo iPhone-pömpeli on kokonaan toinen juttu, ja ainakin minusta lähinnä lystikäs kuriositeetti koko Project Impossiblen touhuissa.
    Siitä vaan tuoretta filmipakkaa masiinaan ja eikun uusia pikakuvia napsimaan. :)

6. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63
    Vs: impossibleee ja polaroidii

Asiasta kolmanteen. Mitä mieltä olette Fujin Instax systeemistä?

7. Vs: impossibleee ja polaroidii

Instax wide viehättää, mutta ne kamerat on kyllä merkillisen ponnettomia. Fuji teki 500AF kameran taannoin, josta sai oikeasti salaman pois ja muutenkin hallittua kameraa paremmin, mutta nykymallit sukkaa.

Silti tulee 210 laulatettua aika ajoin :)