Vs: Berlebach mutta mikä niistä Onhan se näköjään todella verhotusti siellä ilmaistu. Itse en tuota huomannut, katsoin vain että "minimum height = 9cm" joka mun mielestä tarkoitti sitä että ko. korkeudella toimii vielä. Olet oikeassa, että jonkinlaisilla kiilapaloilla tuon saa viritettyä kuntoon. Joko vain tuon lukitusruuvin kohdalta tai sitten laittamalla joka jalkaan sopiva metallinpala joita sitten kuljettaa mukana. Silloin täysi spagaatti ei onnistu, mutta alas pääsee. Omalla kohdalla nämä ongelmat tulevat lähinnä palkin kanssa esiin. Muilla jaluistoilla pääsee peruskameroilla ja fieldillä alas. Jos palkkina olisi arca-swiss niin silloin joku manfrotto 055 riittäisi mainiosti alhaalta kuvaamiseen, valitettavasti arca-swiss on vuosikaudet vielä märkä uni.
Vs: Berlebach mutta mikä niistä Miksi Arca Swissille riittää Berlebachia huterampi alusta kuin jollekin muulle palkille?
Vs: Berlebach mutta mikä niistä Arca swiss on pieni ja kevyt. Siksi riittää.... Eihän muuten jalustan tarvitse olla mikään järeä, fieldille riittää melkein mikä vaan mihin sen saa kiinni, ei se suljin mitään tärisyttele. Fieldin kanssa manfrotto 190db tuntuu jo yliampuvan järeältä. Tuuli jne. on asia erikseen mutta silloin jo palkeet räpsyvät niin ettei jalustat auta.
Vs: Berlebach mutta mikä niistä Calumetin painosta en tiedä, mutta jos mun rauta-toyolla tekisi tämän: http://farm1.static.flickr.com/139/407387514_58f4153940_o.jpg Niin kyllä nitkahtaisi koko systeemi