Värit on loppujenlopuksi aika kivat, tulee mieleen joku "Texas" tai vastaava... Ehkä tietynlainen diagonaalinen sommittelu on kuitenkin ainoa asia, josta tässä värien lisäksi pidän hitusen. Mun mielipide on, että jotain olennaista puuttuu.. (kuka tarvii bensaa?)
mistä noin vanhoja bensiksiä löytää? minua häiritsee tuo viimeinen tolppa joka on vihreä, kun muut ovat ruskeita, sekä tuon takana olevan talon räystäs on aika räikeästi käsitellyn näköinen. väreistä kyllä tykkään.
Eteläisestä naapurista, eli Virosta. Taisi ne käsitellä maalari vähän ennen konkkaa. Täytyy varmaan digitaalisesti käsitellä pois...
En sitten tiiä onko se minun silmissäni, mutta onko tarkennus tuolla kauemmissa tankeissa? Tähän kuvaan olisi mielestäni sopinut paremmin koko bensiksen kattava kuva-ala, mutta kyllä sitä näinkin kattelee. Sävyt ovat kyllä erinomaiset, mutta tuo kirkkaamman vihreä paistaa jotenkin erikoisesti tuolta hallin katosta tuolla takana? Kaikin puolin ihan hyvä kuva.
Ei silmissäsi vikaa ole. Harvassa ovat minulla olleet ne kerrat, jolloin on tullut tekniikan rajat vastaan, mutta tällä kertaa matkassa oli vain zoom, jonka lähin tarkennusetäisyys oli 1,5 m ja tuo ensimmäinen pumppu on hitusen lähempänä. Lähelle oli mentävä, jotta sain suhteet tällaisiksi. Olisin antanut paljon, jos matkassani olisi ollut kiinteäpolttovälinen laajikseni, jossa varaa olisi ollut mennä vaikka 10 cm etäisyydelle. Aina ei voi voittaa. Ja mielelläni olisi siis ottanut kuvan, jossa terävyysalue olisi ollut toisin päin, eli vain tuo ensimmäinen pumppu terävänä.
Joskus reissatessa tulee vastaan tilanteita, että "tästä kun saan kuvan, niin a´vot!". Paikka, tilanne tai tunne, joka kaikessa komeudessaan on jollain tapaa taiteellinen. Luulen kuitenkin, että loppupeleissä sinulle on käynyt samoin kuten lähes tulkoon meille kaikille muillekin, ainakin usein, että paikalla käymätön ei saa kuvasta irti mitään (muuta kuin ne hienot värit joista mainitsin..)