Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

..

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Anonymous, 17 Kesäkuu 2010.

1. Anonymous

Anonymous Guest

..

2. Anonymous

Anonymous Guest

Onnistuminen ja heijastus..

..

3. Anonymous

Anonymous Guest

Vs: Yllätys

Voisko joku valvojista poistaa mun käyttäjätunnuksen täältä. Kiitos ja kumarrus.
    Olen laittanut privaakin, mut mitään ei ole tapahtunut.

4. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 216
    3 528
    113

Tunnet pakonomaista tarvetta postata kuvia, etkä saa kierrettä loppumaan, ennen kuin joku poistaa tunnuksesi?

5. Anonymous

Anonymous Guest

..

6. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Etukäteen anteeksi tämä OoTee ...

Tähän on vain aivan pakko todeta, että suorastaan VITUTTAA tuo yhteen henkilöön kohdistuva parjauskampanja.

Joillakin meistä on sellainen luonne, että siihen on helpompi tarttua ja vittuilla aivan joka paikassa.

Omassa kuvaketjussasi katsot asiallisesti nimeltä mainiten tehdä kiusaa eräälle värikkäälle persoonalle. Uskomattoman typerää ja lapsellista touhua. En sinua tunne, enkä haluaisi mitenkään loukata, mutta esitän ihmettelyni mainitusta ala-arvoisesta käytöksestäsi.

En diggaa.

Jos olisit mies, pyytäisit -mitä pikimmiten- mahdollisimman nöyrimmästi anteeksi.

Kuvistasi : Sekamelskaa, eivät mitenkään liity samaan yhteyteen. Ihan tavalisa kuvia, ei mitenkään erityisen huonoja mutta niitä ei yhdistä edes tuo Jarille vittuilu.

Kasva.
    - E

7. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Olen viiden vuoden aikana törmännyt monenlaisiin tyypeihin, mutta tässä tapauksessa ole totaalisen ymmälläni?
    Mikä tämä juttu on, onko jotain että ketjun kaltaiset kuvat jää teiltä näkemättä ja menen ulkomaille jos Sireeniä ei poisteta?
    Tunnukseni ei saa olla samalla palstalla, dc-netistäkin useita poistumisia ja uusia nimimerkkejä, uhkauksia ym. ym.
    Olenhan jopa kehunut pari kuvaasi kun siihen on ollut syytä.
    Mikä nyt oikein on?

8. Jukka H

Jukka H Well-Known Member

1 965
    45
    48

Voithan sä tietysti poistaa kaikki omat viestisi ja et vaan käy täällä, ei kai se sen kummosempaa ole. Mutta jos tulee jotain pärstä ongelmia, ne onkin sitten eri juttu, kun täällähän porukka käy monella foorumilla. Eikä tätä niin vakavasti kannata ottaa, kuvat on kuvia. Ulkolaiset foorumit; ainakin osassa niistä on ihan asiallista porukkaa.

9. Anonymous

Anonymous Guest

..

10. Anonymous

Anonymous Guest

Est. Katseleppa sireenin viestejä eri palstoilla ja mieti sitten tuota lausahdustasi
    "Tähän on vain aivan pakko todeta, että suorastaan VITUTTAA tuo yhteen henkilöön kohdistuva parjauskampanja.

Joillakin meistä on sellainen luonne, että siihen on helpompi tarttua ja vittuilla aivan joka paikassa."
    sireenihän ei ole meikäläiseen minkäänlaista mollausta laittanut liikenteeseen, hih.
    Ok. Olkoon.
    Jatkakoon joku jos haluaa jatkaa..

11. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Mitä ihmettä sä kiukuttelet, laitat kuvia esille arvosteltavaksi ja niitä olen arvostellut.

Uhkauksia, vaatimuksia ylläpidolle, lähtöjä, nimimerkkien vaihtamisia, minun henkilön haukkumista valokuvauksen ulkopuolella.
    Sitten näitä teatteri hommia. Ymmärtääkseni jos ylläpito poistaa tunnuksesi, niin ainoa muutos on että et pääse niillä kirjautumaan ja statukseksesi tulee vieras.

Motiivisi taitaa enemmän olla että minun nimimerkilleni tulisi tuo vieras merkintä?

12. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Ihan tälleen offtopikkina: Eipä ole noita tunnuksia ollut tapana poistella ellei ole ihan oikeasti järkeviä perusteluita. Tunnuksen poistaminen vaikeuttaa valvontaa (ei pysty seuraamaan esim. tuplatunnareita) ja jostain syystä nämä "en tuu enää ikinä tänne" tapaukset ilmaantuvat ennemmin tai myöhemmin takaisin. Jos ei halua kirjoitella foorumille, niin suositeltavinta on että jos ei sivuilla halua käydä niin poistaa vaikka ne omat viestit ja jättää foorumin käyttämisen sikseen.