Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Entinen jäi 2

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana aleksiniemela, 13 Tammikuu 2006.

1. Olipa haahka kuvaksi. Ei selvinnyt mikä meni pieleen, joten hankala ottaa opiksi. Mut hyvä, tästä jatketaan :).

2. Ilmeisesti toi kommentti on tarkoitettu kritiikiksi kritiikin putteesta?

Itse olisin toivonut kuvan olevan skarppi koko matkaltaan, nyt noi blurrautuneet kivet tuolla takana häiritsee. Toinen vaihtoehto olisi ollut tiukempi rajaus, eli ruuan jämät, kivi eikä paljon muuta. Niin tai näin, ei missään nimessä huono kuva, ainakaan minun mielestäni.

3. Niinkuin itsekin totesit niin hankala kuva. Ainakin minulle. Ehkä jotain elollista raadon ympärille tasapainottamaan tai pari surevaa lokkiakin olisi kova.

4. Köpösti on käynyt linnulle, syy ei kuitenkaan liene influessa. Vaikee on tästä kommenttia vääntää, mut ei tää missään mielessä niin huono ole että se olisi sanattomuuden syy. Ilmeisesti "Julma luonto" -sarja saa jatkoa.

5. Joo, ei ollut kritiikkiä kritiikistä. Sitä tulee jos on tullakseen. Jos ei tule, niin kuvaaja vaan jää vähän outoon välitilaan. Tosin joskus varmaan jokaisella on ihan hyvä olla vähän välitilassa :).

Terävyys meni tosiaan hieman, ehkä 3-5cm liian taakse. En ole vieläkään täysin oppinut ottamaan uutta tarkennusta kun olen uudelleen sommitellut. Tulee usein sommiteltua kunnolla uudestaan, ja liikuttua muutamia senttejä eteen ja taaksepäin. Laiskuudeksi en uskaltaisi luonnehtia, huolimattomuudeksi ehkä ennemminkin.

Kiva jos kuva oli hankala "kovan" aiheensa takia, niin sittehän meni ihan hyvin. Jos se oli hankalasti luettavissa tai ymmärrettävissä (jollain tapaa), nii sitte män poskelleen.

Kiitokset!