Vs: Beauty shot Hieno! Valaisu on mieleeni, tekee kuvasta "puhtaan" oloisen. Myös malli on kaunis. T: Tomi
Vs: Beauty shot Tässä viitteitä ihotuotesarjaan tms. kuvitukseksi, vain lumene teksti puuttuu otsasta. Puhdas nimensä mukainen kuva, josta ei löydy juurikaan puutteita, valaistus onnistunut, malli ja asento ok, värit uskottavat, heijastus ja tausta ok ym. Näin yleisesti kuitenkin kuvana mielestäni ensivaikutelman jälkeen aika vähän muuta annettavaa, mutta toimii siis esittämässäni lajissa oikein hyvin.
Vs: Beauty shot Upea kuva, kaunis malli ja todella tyylikäs kokonaisuus. Hieman mietityttää tuo heijastus, jotenkin skitso fiilis tulee siitä. Vaatii varmaan tarkempaa mietiskelyä että toimiiko vaiko ei........No toimii
Vs: Beauty shot Erikoista, minusta tämä on harvinaisen "epäluonnollinen", päävalo tulee alhaalta ja sekoittaa ihan kaiken, samalla ylhäältä valo, joka poistaa luonnolliset varjot kokonaan... Samalla malli on kääntyneenä vahvasti ja katsoessaan ei ymmärrä miksi? Eli siis konservatiivisesti katsottuna hyvinkin oudot valinnat, toisaalta, miksipä ei, ehkä kahden auringon maailma on ok ja jopa Cool.. Vanhanaaikaisena yhden päävalon kannattajana ei vaan saa aivojaan asentoon, että pitäisi. Sorry suorapuheisuuteni, ei pahalla, vanhan ihmettelyä vaan (voi hyvin olla, että olen aikani elänyt ja kehityksen kelksta tipahtanut). Malli kaunis kuin mikä, mutta se on eri tarina.
Vs: Beauty shot Juu... JPu sano isoja asiaoita ja osin oikein... mut enenpi omaa silmää häiröö heijastus (malli nojaa pintaan). Usein heijastus on hyvä tehokeino, mut nyt se tuntus kasvattavan kohteen käsivarsia suhteettomasti... Pieni rajaus alhaalta vois toimia. Tämä omana näkemyksenä.
Vs: Beauty shot Itse olen kuullut puhuttavan simpukkavalaistuksesta, mutta pystypihtivalaistus tarkoittaa lienee samaa, eli malli jää simpukankuorten tai pihtien (=2 valoa) väliin. Tässä kuvassa alempi valo on tuon läpinäkyvän akryylilasin alla.