Kokeillaapas vielä tän päivän saldosta yhtä. Jos joku viel jaksaa tätä? Oon yrittäny piristää valaistusta ainakin omasta mielestä. Mihin suuntaan oon menos käsittelyn kans? Ollaanko tästä ihan yleisesti mitään mieltä?
Näissä kuvissa kyllä tuo terävyys saisi olla kypärässä, tuo kone on kuitenkin toisarvoinen kapistus, vaikka koko isojenpoikienleikin luokin.
No kun varikkojutuista oon ymmärtäny, että kone on just SE juttu yleensäkin moottoriurheilus. No kuskit tietyst tykkää kattella itseään ja suoritustaan. En oo tullu ees ajatelleeks koko kypäräkeskeisyyttä. No hö.....!
Nimenomaan. Tällaisiin kuviin pätee sama kuin motocross-kuviin - parhaimmillaan pyörä ja koko kuski ovat veisenterävät, koska saumattomassa kokonaisuudessa kaikki osat ovat yhtä tärkeitä ja välttämättömiä. Kypäräkeskeisyys olisi kirjaimellisesti rajoittunutta (mutta tietysti, jos jostain syystä pitäisi valita vain yksi terävä kohta, eiköhän se kypärä olisi).
Saakeli kun onnistun sit turaamaan nää tilanteet. Mulla taitaa hakeutuu tarkennuspiste automaattisesti vika paikkaan näis nopeis tilanteis. Onks exif:eis jotain ratkasevasti pieles? Sulkijan prioriteetti. Keskuspainotteinen valotuksen mittaus. Polttoväli 70mm. F/7,1. Suljinnopeus 1/125.
Exiffistä niin väliä, ihan bueno, tosin hivenen nopeahko... mutta kato se paikka niin, että voit ottaa sen panoroinnin pidemmällä putkella hivenen hitaammin.. Nää nopeet panoroinnit ruukkaa oleen ns. tuuripeliä, kun vauhtikaan ei aivan tolkutonta ole.