Tai oikeamminkin sivustollinen.. Eli tuli tässä vihdoinkin väsättyä sivut, vielä hyvin yksinkertaiset, mutta eiköhän sinne jotain sisältöä tule viimeistään kesäkuussa kun on taas aikaa käsitellä kuvia nettikuntoon. Mutta siis, tämän enempää selittelemättä: Samuli Ikäheimo | Photographer | Photojournalist | Valokuvaaja | Kuvajournalisti | Lehtikuvaaja | Lahti Edit: Lisätäänpäs tähän itse viestiinkin yksi kuva, pitäähän laiskoillakin olla jotain nähtävää. Makasiineilta tämä, viimeisen palon aikoihin.
Hyvii kuvii! Portfolion viimonen jäi varsinkin mieleen. Vappukuvat ja makasiinipalovalokuvat oli kans hyviä, ja varsinkin jälkimmäiset mukavan erilaisia muihin vastaaviin verrattuna, sen enempiä selittelemättä. P.S. Mistä tollasia Wankmastah-titteleitä saa?
Jostain syystä valkoinen ja musta galleria ovat samanlaiset... Jos musta ja valkoinen ovat sama asia, vain eri laatikossa, jää sisällön suhteen epäilys. Jos kerran sivustolla on kaksi eri polarisoitunutta olemusta, sisällön soisi olla erilainen, jotta kävijä ei ihmettelisi asiaa ja tuntisi, että hänen aikaansa väärinkäytetään. Kun luottamus on mennyt, ovat edellytykset kuvista nauttimiselle menneet.
Jepso! Eli mä voin noita määritellä ja niin teenkin jos joku sellasii haluaa. Irkissä vaa viestiä ja sillee..
Kiitos palautteesta. Itse ideahan kahdesta versiosta lähti varsinaisista kuvagallerioista, ne kun on tullut tehtyä jo aikasemmin mustalle taustalle. Nyt kun olin väsäämässä sivuja valkoiselle pohjalle, rupesi arveluttamaan josko vitivalkoiselta pääsivustolta pikimustaan galleriaan hyppääminen olisi katsojalle liian raju kokemus, joten päätin tarjota katsojalle valinnan kahden ulkoasun väliltä. Valintahan tulee ajankohtaiseksi sitten kun katsoja haluaa vilkaista sivujani uudelleen, esimerkiksi päivitysten toiveessa tahi jotakin erityistä kuvaa haikaillessaan. Pistetään nyt harkintaan josko tuonne etusivulle saisi laitettua jonkinlaisen vihjaisun sivujen sisällöillisestä samankaltaisuudesta.
Erinomaisia kuvia joita oli kaiken lisäksi vielä sopiva määrä. En löytänyt portfoliosta mitään oikotietä takaisin pääsivulle, oliko siellä semmosta?
Vappu06 -setti on jo tässä vaiheessa melkoisen legendaarinen ja portfolionkin kuvia olen muutamaan otteeseen katsonut ihailun merkeissä, pikkuriikkisen kateudenkin kera.