Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Bang!

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana REMOVED, 31 Elokuu 2005.

1. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Musta taas näyttää kun se olis just lentänyt päin märkää lasia ja toi nimikin sopis siihen hyvin ;c)

Hieno kuva muuten!

2. mikkis

mikkis

26
    0
    0
    lintukuva w

[QUOTE>
    [/QUOTE]

itsehän en ole nähnyt kyseistä "lintukuva W":tä mutta mikäli se on hienompi niin hattua nostan:)[/quote]

3. Re: lintukuva w

itsehän en ole nähnyt kyseistä "lintukuva W":tä mutta mikäli se on hienompi niin hattua nostan:)[/quote][/quote]

No mulla on eräs setti V, W, X lintukuvista, mutten ole tainnut täällä esittää.
    Oisko ollut DC-netissä esillä ?

Todennäköisesti ei kuitenkaan ole kyse tuosta ko. kuvasta.

4. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Re: lintukuva w

Minä kyllä veikkaan, että juuri tuosta on kysymys..

Tämä kuva jonka Vesa esitteli on hyvä kuva, mutta ainakaan minä en syty vastaavasti kuin sinun setille W, V ja X, niissä valo on erittäin kiehtova ja kokonaisuus pelkistyy niin hyvin, että ovat huippukuvia.

Veskulla on parempia kuvia kuin tämä (myös tiirasta) minusta.

5. Re: lintukuva w

No pistetään esille, kunhan kaivan tuolta jostain nuo linkit esille...
    Pitää poiketa DC-netissä kattomassa linkit, niin pääsee helpommalla.

6. Minulla tulee kyllä ensimmäisenä mieleen bodaaja joka kysyy, että onks ranta tuolla (vasemman hauiksen pinnistys) vai onko se tuolla (oikean hauiksen pinnistys). Hieno kuva. Mun mielestä noi boltsit on kyl pikemminkin sellaiset aika pyöreät 10 tuhannen egen näköiset. Muistikortille kun ei tule lasista rinkuloita ilman runkoa. Tipen W-kuvakin oli hieno. Kummankin kuvan osalta ainakin minun mielestä parempi nimi olisi esim. siivekkeet. Noh. Kuvaaja itse tietää parhaiten mikä nimi sille parhaiten sopii. Bang, tai W, oli kuvan nimi tai kuvaaja kuka hyvänsä, ja kuvaustyyli mikä hyvänsä, niin se foto, kuva, tai kutsuttiin sitä sitten räpsyksi, niin se on kuitenkin se pääasia. Onnistunut otos. Saa olla ylpeä!