Vs: Bang Bang Ihan törkeen siisti! Onko sulla tästä versiota missä kasvoja näkyis hitusen enemmän? Tulee väistämättä mieleen Nancy Sinatran kipale... "Bang bang, he shot me down Bang bang, I hit the ground Bang bang, that awful sound Bang bang, my baby shot me down."
Vs: Bang Bang Tosi hieno kyllä. Tuo vasen käsi olisi saanu olla suorassa, jotenkin pisti silmään kun on vinossa.
Vs: Bang Bang mua häirii toi käsi joka pitelee tota ruusua. se on jotenki luonnoton toi asento. muuten kyllä ihan muikee kuva
Vs: Bang Bang Helevetin hyvä! itse jos olisin säätämässä niin hattua enemmän esille ja silmä pois, tai vaihtoehtoisesti hiukan enemmän kasvoja esiin, mutta enpä ole säätäjänä niin sanonpa vaan että hyvä tuli ihan näinkin. Se, jos ruusukäsi on muka hiukan oudosti niin kyllä se varmaan on jos on ensin ammuttu ja sitten vasta kukitetaan. Kun hiomaan aloitettiin niin tästä vielä sellaisia versioita, joissa näkyy ylhäältä hiukan valaistua hattua ja pitkää palttoota, ase savuavana, mutta alas laskettuna, ruusu valokehässä lattialla.. Viisto sade (valaistu sivulta/takaa) piiskaa synkkää näyttämöä... Sin City.
Vs: Bang Bang Erittäin mallikas kuva. Hyvä! Et viittis jammu vippaa privaalla sivujes osoitetta? Mutta voi äitee näitä jotka opettavat sua kuvaamaan ja nillittävät näistä käsien asennoista. Koska te herranjumala opitte, kuvaajan näkemys on kuvaajan näkemys. Säälittävää katsoa tota "mun mielestä hattu vois olla siellä ja täällä". (lähinnä vitalle osoitettu). Vita vois edes yrittää päästä lähelle tota tasoa ja sitten kertoa luonnottomista käsistä. Not gonna happen. Ja kyllä, IMO sun pitäis osata eka itse edes vähän kuvaa ennenkuin kerrot edes mielipiteitäsi näin loistavasta kuvasta. Niin ja ei herneitä, tää on sitä kritiikkiä sun kommentoinnista. Ei tartte siis kenenkään vetää poroja kolviin. Sori avautuminen.
Vs: Bang Bang Ei se mitään vaikka avaudut, uskonpa näin. Kuitenkin jokaisella persoonalla on omat näkemykset ja ajatukset tästä maailmasta. Jos ei uskaltaisi kirjoittaa tai sanoa ajatusta niin voisi olla aika köyhät keskustelut foorumilla kuvien suhteen. Hymyssä suin ja koettaen rehellisesti sanoa ajatuksen vaikka se on voi olla huono joskus on parempi kuin ei mitään. Hymyä siis ja keskustelua jatkossakin.
Vs: Bang Bang saat anteeks. mun mielestä toi ruusukäsi on vaan tossa omituisesti. ja juu, enpä oo tämänkaltaista kuvaa vielä saanu aikaseksi. en oo kyllä yrittänyt vastaavaa ottaakaan. ja mitä kommentointiin tulee.. kyllä mä nyt kirjastakin pystyn sanomaan oliko se mun mielestä hyvä vai huono, ja mitä siinä oli hyvää ja huonoo, vaikken kirjailija olekaan. miksi siis en valokuvasta? korostan, että kyse on henk.koht. mielipiteestä, ei absoluuttisesta totuudesta.
Vs: Bang Bang Minusta tämä kuva on turhankin kliininen ja staattinen. Tuntuu, että kaikki osat olisi vain photoshopilla aseteltu vierekkäin, muttei kokonaisuutta olla kuitenkaan mietitty ihan loppuun asti. Teknisesti kyllä todella hyvää jälkeä, mutta ei tässä oikein ole mitään tunnelmaa, eikä minusta sommittelukaan ihan täysin natsaa. Olen nähnyt Jammulta huomattavasti parempiakin kuvia, tämä ei ole MIELESTÄNI kärkimatskua. -Valtteri
Vs: Bang Bang Tää on vain välillä musertavan tylsää kun näkee oikeasti panostetun kuvan joka on mahtavan näköinen, niin silti sanotaan oma mielipide ja mieluusti negatiivinen. Tämmöisen kuvan soisi saavan hyvin vähän mielipidekritiikkiä. Olen vain aina ihmetellyt oman mielipiteen informaatioarvoa kun toisen kuvaa kommentoidaan, IMO se ei ole kommentoinnin paikka ellei siis ole oikeasti jotain isoa virhettä kuvassa josta on pakko huomauttaa. Olen alkanut miettimään onko mussa itsessä vikaa kun haen kuvasta nautintoa ja vain positiivisia puolia, en pyri kiinnittämään huomiota mahdollisesti kuvaa heikentäviin kohtiin tai sitten etsiä vain negatiivista kuvasta. Pitäisi varmaan omaa näkökantaa tarkastella, sillä näyttää pahasti siltä, etten osaa myöskään sitten omista kuvista etsiä mahdollisia häiriötekijöitä jos en muidenkaan kuvista osaa hakea ---> ei todellakaan hyvä juttu. Jos koitan kiteyttää lyhyeen yhtälöön ajatuksen mikä itseä häiritsee, niin sanoisin sen näin: Kuvaaja - "Tässä luontokuvani merkikotkista parittelemassa myrskyn edellä, kuva voitti vuoden luontokuvan maailmalla" Katselija - "Muuten hyvä, mutta olisin kyllä pitänyt enemmän sepiasävytteisenä" Eli mikä on tuon tunnelmaa latistavan oman mielipidekritiikin arvo tai kontribuutio kuvaan? Mun mielestä nolla ja täysin tarpeeton mielenilmaisu. Mutta summarum, kuvassa on kaikki elementit mestarilliseksi teokseksi. Toistaiseksi paras kuva mitä olen tällä forumilla nähnyt(näin nopeasti muistellen).
Vs: Bang Bang Jos täällä ei sanota mielipiteitä, niin koko palsta on turha. Eihän täällä muuta voi kertoa, kun omia mielipiteitä ja kokemuksia. Minä olen tästä Valtterin kanssa samoilla linjoilla. Hienoja juttuja, mutta ei minua sytytä. Ymmärrän, että tästä tykätään, mutta ei vaan mulle, vaikka tavallaan hienosti on tehty.
Vs: Bang Bang No voi herranen aika, nillin nillin! Ettäkö ihan vain positiivista päähäntaputtelua eikä saisi sanoa mikä kuvassa mahdollisesti häiritsee - onpa kypsää. Kuva on ihan jees, mutta ei _minun_ mielestäni parasta mitä tällä foorumilla nähty. Kuva voisi olla kiva julisteena, mutta ei herätä minussa sinällään mitään sen suurempia tuntemuksia. Tuo irtonainen ruusukäsi häiritsee täälläkin.