Vs: Vimonen pitkä pyörälenkki syksyllä Vesireittejä pitkin pyöräily on varmasti ollut raskasta, mutta viimeisessä kuvassa ollaan päästy väsyneenä mutta onnellisena takaisin kotiin!
Vs: Vimonen pitkä pyörälenkki syksyllä Älä nyt vielä luovuta. Mä laitoin vasta lokarin kiinnikkeet fillariin jos märällä kelillä joutuu ajamaan.
Vs: Vimonen pitkä pyörälenkki syksyllä En tiedä, olin niin jässä jo puolimatkassa, että epäilin, pääsenkö kotiin. Alkoi jo huippaamaan viimeisellä 15 km ja oli vaikea saada pyörä menemään suoraan. Kusella piti pysähtyä vähän väliä. Kyllä kai sitä voisi vielä ajaa, kun laittaisi enemmän vaatetta. Oon kyllä juossu ja uinut, selkä alkaa kestää juoksemista. Toivottavasti tulee lunta, niin pääsee hiihtämään. Jääkiekkoa en perheen aikatauluista johtuen ainakaan vielä pääse pelaamaan. T Jukka
Vs: Vimonen pitkä pyörälenkki syksyllä Joo, vaatetta pitää olla kunnolla. Tuplakalsarit, pitkät+lyhyet ja päälle bibsit. Aluspaita, termopaita ja softcelltakki. Ainoo mikä hyytyy on varpaat, pitää hommata lämpösuojukset kenkiin. Totta että kusella joutuu käymään kun ei hikoilulla enää haihduta kuten kesällä. Vauihtia vaan sopivasti, liike pitää lämpöisenä. Tuommonen min. 30km on vielä iltalenkki. Kameraa en ole viitsinyt pitää mukana muutakuin toi känny kun siinä samalla sportstracker mittaa menoa. Monasti on kyllä miettinyt että vois olla joku pokkari mukana kun näkee kivoja juttuja reiteillä. Iiluuri on fillarin stongassa sportstrackerin kotelossa ja sitä ei viitsi kesken sieltä kaivaa.
Vs: Vimonen pitkä pyörälenkki syksyllä Pari kertaa viikossa kunto-/tekniikkanyrkkeilyä. Fysioterapeutti "komensi" moiseen aikanaan... Enemmän pitäisi liikkua
Vs: Vimonen pitkä pyörälenkki syksyllä Niin, ajoin mä 65 km, mutta kun ajan hitaasti, niin kestää. T Jukka
Vs: Vimonen pitkä pyörälenkki syksyllä No kun tuli avautumaan tuonne mun repovesi kuvista ja otit julkaisukynnyksen puheeksi. Niin näissä kuvissa kulminoituu miksi puhun julkaisukynyksestä osaltasi, tosin näistä tulee mieleen että olet täysin lahjaton, etkä vaan osaa hahmottaa tilaa ja sommitella. Parempi pysyä niissä kuvissa missä kaunis tyttönen, ne näyttää hämäävän tytön kauneudessa osaa katsojista, vaikka kyllä niitäkin huomaa että olet hukassa kaikessa mitä on tekniikan ulkopuolella, jos katsoja ei ole täysi puusilmä. Mitä tulee kylmällä pyöräilyyn, niin kaupoissa on paljonkin erinäiköisiä siihen tehtyjä vaateita joilla pärjää jopa 30 asteen pakkasessa, viime talvena poljin joka ma-pe salille. On lämmitettäviä pohjallisia ja hengitystä lämmitävää kennoa yms.
Vs: Vimonen pitkä pyörälenkki syksyllä Itse aloitit julkaisukynnyksestä jauhamisen viime viikolla, annoin ohjeetkin sellaisen ketjun perustamiseen. Tässä kertauksena nuo ohjeet sinulle. http://www.kameralaukku.com/portal/inde ... 750.0.html"]http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,85750.0.html T Jukka