Vs: aylo Mielestäni tämä ei ole aylo-kuva, vaan historiallinen dokumentti, jossa nuori Rauli Somerjoki on kotimatkalla Somerolle underground-rock-kiertueelta.
Vs: aylo Viitaten aiempiin keskusteluihin, ei taida kukaan täysin selvillä olla, mitä tarkalleen tarkoittaa, mutta "katukuvia" ja muita minimalismikuvia(?) esittelevä ketju tästä kai on tullut lähinnä.
Vs: aylo ^ Minulle suuri osa tämän ketjun kuvista muodostaa melko selkeän "pointin". Tajunnanvirtaa kuvina, paitsi että kyse ei ole pelkästään kuvaajansa tajunnasta, vaan myös tapahtumien virrasta. Tyylilajiin kuuluu olennaisesti se, että kuvaaja ei varsinaisesti pyri korostamaan ympärillä tapahtuvia tapahtumia, ne vain tapahtuvat ja on tavallaan puolittain sattumaa että ne tulivat kuvatuksi. Totta kai vähintään intuitiolla on asian kanssa tekemistä, eli siinä mielessä "sattuma" on illuusio. Tämä tosin perustuu lähinnä ketjun aloittajan (rosen) tyyliin sekä muutaman muun jotka ovat kyseistä tyyliä seuranneet (ketjussa on paljon "liian tietoisesti sommiteltuja" kuvia jotka eivät sovellu edellä kirjoitettuun kuvaukseen).
Vs: aylo Pamlaat totta. Ilahduttavaa tekstiä selkeydessään. - Itse asiassa on vaikeaa ottaa kuvia niin kuin tähän sopisi. Haasteellista. Ihminen on arkajalka ja tuppaa harkitsemaan liikaa. Mä pidän tätä tärkeänä ja hyvänä ketjuna. Kaikki erilaiset tyylit ovat opettavaisia etsiessä itselleen istuvinta. - Eero