Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Maailamanloppu tulee n vuodenpäästä.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Miia, 28 Marraskuu 2011.

Minusta tuntuu et nyt on maailmanlopun enneuteet ilmassa joten kuvatkaamme nyt niin paljon kun voimme. Nämä myrskyt ja se yllätys et kunnontalvi tuleekin vasta Helmikuussa ovat maailmanlpopun ennusteit.

1. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Vs: Maailamanloppu tulee n vuodenpäästä.

On kyllä epävarmaa, ovatko ne maailmanlopun ennusteita. Maailmanloppuja tapahtuu niin harvoin, että sellaisen ennusteista on vaikea sanoa mitään varmaa.

2. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

Onks varma ja?
    No, heti kämppä myyntiin ja koko raha himotuimpiin kuvausvälineisiin, autoihin ja uusimpiin gadgetteihin. Ja velkaa lisäksi niin paljon kuin saa.
    Antaa palaa, kaikki menee tuhossa, parempi pankin rahat kuin omat rahat.
    Ja  eukko vaihdetaan pariin nuorempaan.

Hoplaa!

3. Vs: Maailamanloppu tulee n vuodenpäästä.

Kyl se varmaan niin tulee, jos ei ensivuonna niin sitten varmaasti 2014. Silloin mun ammattiajolupa menee umpeen ja se on se maailmanloppu. Silloin mun viimeistään tarttee alkaa funtsimaan että mitä mä isona teen...
    saatan vaikka ryhtyä valokuvaajaksi. perskules !

4. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Niin ... nämä kaikki aikaisemmat maailmanloput on peruttu, tietty jotkuthan on silloinkin hypänneet avaruusalus Galaktikan kyytiin.

Jos nyt tämä maailma loppuu Mayojen mukaan siis vuoden 2012 joulukuussa, niin mikäpä siinä.... Silleen joka päivä olen tätä omaa elämääni pyrkinyt elämään että tärkeemmät asiat hoidetaan. Ja niinkuin isäni sanoi : hän haluaisi kuolla niin että jotain jää kesken ... niin minäkin, eli turha sitä on odotella, elää niinkuin elää ja jonain päivänä kuolee.
    JOS valokuvaaminen on elämän tärkein asia niin tottakai se on se mihin kannattaa satsata.

5. Vs: Maailamanloppu tulee

Kyllähän maailmanloppu tulee, eli voimme olla rauhallisin mielin. Kaikki nyt elävät ihmiset kokevat kyllä oman henkilökohtaisen ennen sitä.

6. agostini

agostini Active Member

1 839
    0
    36

No ei siinä muuta käyny ku se kalenterin päivittäjä, eli se kiveenhakkaaja sai tietää että Hilti tulee ja Hilti jyrää. Sen takia lopetti sen päivittämisen ja kiveen turhanhakkaamisen. Se on kahtokeepa markkinatalous mikä jyllää nääs ;D

7. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Se on totta! Tämä Maya-juttu saattoi olla vaan että kalenterintekijä ajatteli että eiköhän tämä nyt aluksi riitä, tehdään sitte lisää kun sivut loppuu, tai ehkä se vaan jäi eläkkeelle. Painetaan uusia kalentereita niin taas on aikaa.

8. Vs: Maailamanloppu tulee n vuodenpäästä.

Joo mä tilaan enskesänä 7D Mallin kun vanhat on maksettu niin voin maallopusta lähteä 7D kanssa nyt vaan 60D ja 40D.

9. Vs: Maailamanloppu tulee n vuodenpäästä.

Nyt pitää exän tyttärelle ostaa jotakin  HelloKitty juttuja lahjaks et se siitä mun uusien valokuvaustarvikkeiden ostamisesta, ellei sit kukaan osta mulle lahjaks uusinta speedlite salamaa mun malli kun on 420EX

10. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Däm. Nyt olis tilit niin kivasti miinuksella että vois tulla loppu jo ny. Vuoden päästä oon ehtinyt kaikki jo maksaa... toisaalta itseni tuntien sitä myös tulee siiheksi taas.

Tietenkin sitä harmittaa jos ennen maailmanloppua (TM) olis hirveesti uusia leluja eikä ehtis niitä käyttää; niitä vaan miettis eikä pystyis osallistumaan kollektiiviseen maailmanlopun meininkiin.

11. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Vai tulee.

Näkis vaan! 

:eek: :p ::)

Toivoivat vanhukset samaa.  Että sen kun näkisi vielä niin olisivat tyytyväisiä.  Alkaa ikä painaa.

12. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

mua aina ihmetyttää, että miksi nämä maailmanloput ovat niin maapallo-keskeisiä.
    Entä jos se maailma loppuukin siten, että ainoat ennusmerkit nähdään jossain planeetalla X, kolmikorvaisten alieneiden toimesta?

Mikä on maailmanloppu, sekö että maapallosta tulee ihmiselle elinkelvoton tai ikävä paikka, vai pitääkö maapallon kaiken elämän tuhoutuan viimeistäkin solua myöten?

Vai koko aurinkokuntamme? Vai galaksimme?

Näihin ennustajat eivät suostu oikein ottamaan kantaa :-/

13. Vs: Maailamanloppu tulee n vuodenpäästä.

Ihminen on egoisti. Ihmisen mielestä on suotavaa että muutkin joutuvat kärsimään kuoleman, mielummin ennenkuin itse. Reiluinta olisi siis että kaikki kuolevat. Kaikki toki kuolevatkin, mutta ihminen ei ole niin realisti että hän osaisi ajatella tämän järkitasolla. Ei ole ihan yksi, eikä kolmekaan hallitsijaa, joiden mielestä oli suotavaa että kansa kärsii jos itse joutuu "lyhenemään pään verran". Ja lähempää yksilötasoa: jos itse kärsii, niin syyllinen on aina muualla. Kaikkien kuolema on siis kulttuurililsesti tuttu ajatelma, jonka muuttaminen maailmanloppu -termiksi ei ole kovin suuri hyppäys yksilölle muta jättimäinen loikka ihmiselle.

14. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Keskustelin tuosta mutsin 85 vuotiaan poikaystävän kanssa.  Itse olen aina ajatellut maailmanlopun olevan jotakin mikä menee yli ymmärryksen eli kaiken loppua ja siksi yllätyinkin kun tämän mielestä se tarkoitti esimerkiksi suuren meteoriitin törmäystä maapalloon. Olen varma että faija-vainaa olisi toista mieltä.  ;)

15. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Tossahan se "Maailamanloppu" on kuvattuna varsin konkreettisesti.

16. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Kyllä minä ainakin uskon että maailmanloppu on "vain" meidän ihmisten tai mahdollisesti koko tämän meidän pallon loppu. Tämä koko systeemin koko on niin iso että kyllä täällä muurahaisia pienempiä eliöitä suhteellisesti ollaan.
    Katastrofit on suhteellisia
    .... mutta vastuuta toki selvännäköön minäkin vaadin ( ;D ) . ennustajat voisivat kantaa poliittisen vastuun ennustuksistaan ? (= sama tilanne kuin nyt?)

17. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 216
    3 528
    113

Laman loppu saisi kyllä tullakin, vaan eurooppalaisille enteet eivät nyt oikein hyviltä näytä...

18. Vs: Maailamanloppu tulee n vuodenpäästä.

HÖH ! Euroopalaisia nyt vähän kärvennetään, jonkun aikaa sitten se oli jenkit kun keksittiin että persaukisille on annettu kämppiä "lainoituksella" josta oli selvää että ikinä noita rahjoja ei enää nähdä. Muutamalle "Hälläväliä" maalle on syydetty pätäkkää ja ne on sen rahan panneet menemään silivili. Jutun pohjimmainen pointti on siinä että kommunismin pelossa ei enää tueta mariginaaliryhmiä, jos ovat persaukisia, eivätkä osaa tehdä työtä, siinähän vikisevät...

19. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

Lamassa on menty jo kolme vuotta, tuskin tää hetkeen loppuu. Voi muuttua peräti normi-tilanteeksi.

Lööpitykset Euron kuolemasta ja muusta taas ovat mitä ovat. Myydä pitää ja pelottava euro-lama on hyvä aihe myymään lehtiä.
    Mitäs sillä, että iso osa uutisista on nyhjäisty lähes tyhjästä.