Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Avautuminen kritiikistä, nyt riitti!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Mike, 10 Tammikuu 2006.

Viitostieltä kun poikkeat ajaaksesi Käylään ja siitä edelleen Sallaan, pääset vielä uudelleen viitostielle Joutisijärven kohdalla. Koukkaus ei tee pahaa mutkaa. Paikka, jossa täällä kannattaa ehdottomasti käydä, on nimeltään Kuppiaapa, on niin kuppanen paikka, ettei toista ;-)

1. Jep, meni hetki kartan ääressä, ennenkuin hoksasin mitä tarkoitat. Palataan asiaan.

2. Mut mähän olen jo täälläkin ihan sikakiva, joten miten mahtaa olla oikeesti:)

3. Varmaakin enkeli ;-)

4. Papu

Papu

789
    0
    0
    Jopas täällä avaudutaan. Tuntuu, että jokainen paikka kasvaessaan tuo samat monesti muualla kalutut aiheet väkisin esiin :(.

Fangion viestin allekirjoitan joka riviä myöten. Mulle vaan tää on edelleen ankkalinna, jota luen rentoutuakseni (joskus jopa viisastuakseni, varsinkin jos tulee hyviä korjausehdotuksia omista tai muiden kuvista).

En jaksa pakonomaisesti kovin syvällisiä miettiä/kirjoittaa kuvaa kommentoidessani, jos siltä ei tunnu. Ymmärrän toisaalta mitä Mike hakee tuolla aloituksellaan, mutta ei mua haittaa oikeastaan mitä kukakin kommentoi (asiallisesti) kuvasta, on se sitten liekin tai lihasten koko. Yleensä en paljon viitsi jaaritella kuvista, kerron tykkään tai en ja mun mielestä sekin on parempi sanoa kuin ei mitään. Mistään ei kannata tehdä liian monimutkaista, ei edes valokuvaamisesta tai sen kommentoimisesta *huokaus*. Näin tänään täältä Hattulasta.

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
  6. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
  7. Jippiin foorumeita on mielenkiintoista lukea. Nimenomaan se on mielenkiintoista, että meneekö 1, 2 vai peräti 3 viestiä, ennenkuin keskustelu kääntyy perseeseen. Yleensä 1.

8. Anonymous

Anonymous Guest

Toit sitten tyylilajin tullessasi?

9. ?

10. Wherever you go...take the weather with you.
    onko sulla Jari paljon sanomista.

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Jo on tämäki puheenaihe.

12. motris

motris Well-Known Member

4 892
    765
    113
    Miksi ei yleensä kukaan ei kerro, mikä valokuvassa oli tarkoitus?

13. Jaa-a, miksiköhän se pitäisi kertoa...?

14. Ei missään muussakaan mediassa selitellä, puolustella ja kerrota mitä olisi haluttu, jos olisi osattu...
    Jo nykyisinkin kuvannimilla ja kuvateksteillä viedään motiivia katsoa, saatika kommentoida kuvia.

Kuvan nimi: "lintu lepikossa talvella" Hmm, mielenkiintoista ..mitähän kuvassa mahtaa olla?

Kuvateksti: "uusi tele popsahti luukusta.mä oli tänään kameran kanssa ulkona oli aika kylmä ja tämmönen tarttu kennolle.mitämieltä?"

Niinpä, hyvä kysymys.