Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana matti, 12 Joulukuu 2005.

Hattu on kyllä puhdas kun sitä ei oo käytetty piiiiitkään aikaan. Saattaa mulla silti olla kusta pääs, päättäköön mun juttujen lukijat sen. Kertokaa ihmees!

1. motris

motris Well-Known Member

4 892
    765
    113
    Mullakin oli avatar, mutta ei ole enää. Ubuntun logohan se oli. Olihan mulla joskus tanssiva kana, mutta onneksi ehdin ottaa sen saman tien pois...

Mullahan nuo kummatkin olisi olleet hyviä viitteitä. Kanan aivot ja nörtin sosiaaliset taidot.

Allekirjoituksena on allekirjoitus, tässä kannassa olen näköjään viiskuusneljä.

2. Papu

Papu

789
    0
    0
    Apuva. Nyt mä alan jo katua tota kommenttiani, on meinaa sellaista viittailua :-D. Mun on kyllä vaihdettava toi oma avatar, ihan liian tosikko... mikähän olis hyvä.
    Tähän vuodenaikaan kävis hyvin kyllä omena suuhun ja tonttuhattu päähän. "Porsaita äidin oomme kaikki o/`o/`.."

3. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Täällähän tämä toinenkin ;D
    Ja allekirjoitus hieman aina vaihtelee.... varmaan mielen mukaan kun nainenhan olen!

4. Pakko kyllä antaa Taren avalle täydet pisteet. Koko komeuden kruunaa sen yläpuolella oleva Moderaattori teksti....

5. Papu

Papu

789
    0
    0
    Mietin ihan samaa :).

6. Tarvi oikein päivittää hieman avatarta. Omakuva siellä nyt makoilee

ja sigussa on perinteiset linkit kuviin.

7. Avatar näyttää karvasen kuonon, kertonee riitävästi.

Allekirjoituksesta löytyy milloin mitäkin elämää suurempaa viisautta...

8. Avatar... oli pakko laittaa kun muillakin on :>
    Ei tuo kuva oikeastaan mitään minusta kerro, paloittelin yhden koneeltani löytämän kuvan sopivan kokoiseksi -koska ava oli pakko saada.
    Toi ava oli muuten alunperin laivalla otettu kuva laivan keulasta, jossa oli paljon portaita. Ei noita varmaankaan portaiksi ihan heti tunnista, mutta pidän kuitenkin lopputuloksesta :>

Minulla on muuten todella huono nimi-/nickmuisti, ja tunnistan suurimman osan ihmisistä täältä avatarin perusteella.

9. Samma här... ja nyt ehkä osin omasta syystäni puolet tyypeistä on vaihtanut avatarinsa, kun minä fiksuna ja filmaattisena(/kennaattisena) menin haukkumaan avatarit... otan nyt tuon takaisin ja vakuudeksi laitoin itsekin avatarin :)

Yksi asia muuten, joka kanssa toisinaan askarruttaa mieltä näin "Mattina" on se, että miksi ihmeessä teillä on niin kummallisia nimiä... haluatteko pysyä kokonaan tai osittain anonyymeina, vai onko "nimettömyyteen" jokin muu syy? Kyselee Oksan Matti.. pienenä kiusasivat ja sanoivat "Maksan Otti." ..hehheh.. :|

10. Kun olisi jaksanut käyttää shiftiä, niin mun nimi näyttäs normaalimmalta. Muuta syytä en keksi ;)

11. Ensin nickistä. Se on vanha vk-netin aikainen, muodostettu anglosaksisella sanasanatyylillä omasta nimestäni, joka on Anne Senilä-Turunen - jos joku ei sitä sattunut tietämään. Ajattelin tänne tullessani käyttää samaa vanhaa nickiä, että vanhat vk-nettiläiset tietävät että sama Annehan se siinä.

Avatar on omasta pärstästä ja yhden kissani päästä ja perhosista ja juhannusruususta tehty infantiili kuva-askartelu. Ajatuksena oli näyttää naamani, kissaihmisyyteni, rakkauteni luontoon ja lapselliset kuvankäsittelytapani samassa kuvassa. Se siis ilmentää minua aika hyvin, joskaan ei välttämättä ole aivan yksi yhteen arkisen peilikuvani kanssa.

Jaa, allekirjoitus jäi kommentoimatta. Sehän on kutsu katsomaan minun kuvia, että voi laittaa sitten kommenttini asiaankuuluvaan harrastajakategoriaan.

12. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Voisi sanoa, että nick on muodostunut e-0riksi ajan saatossa.

Oikea, siis ihan oikea etunimeni on Esko. Rippikoulussa sitä käytettiin, ja rippikoulusta tultuani aloinkin irciä käyttämään. Halusin käyttää Eskoa, mutta huvikseni lisäsin siihen nörttimäisen "z0r"-päätteen, jostain huumorintajun puuskasta johtuen.

Ennenpitkää Eskoz0r oli vähän pitkä kaikkeen, ja vaihdoin sen sitten e-z0riksi, joka pysyi kai kolme vuotta. Nyt kun kameralaukku.comiin kirjauduin (mm. dc.netissä olen vielä e-z0r), oli käytössä näppiksenketale jossa Z-näppäin ei toiminut kunnolla. Nopeasti löin kirjautumistiedot sisään ja niin se Z sitten katosi sieltä.

Mutta e-0r tarkoittaa siis Eskoa, suunnilleen. :D

Avatarissani ei ole oikeastaan mitään ajatusta. Käveleskelin läpi kuvakansiota ja leikkasin suurempia tuumailematta tuon yhdestä isosta kuvasta. Perinteinen avatarinihan on Chuck Norrisin naama, mutta sen tekijänoikeudet eivät tietenkään ole minun. Tännekin olisin sen laittanut mutta kysyin sitten, että mitä ylläpito on Chuck Norrisin kuvan käyttämisestä mieltä, ja kait se oli Teemu joka suositteli että jättäisin pois kun ei kerran ole minun nimissäni tuo kuva.

Myöhemmin olen katsellut että kyllä täällä aika paljon on avatareja, joiden käyttäjillä ei varmaan tekijänoikeuksia niihin ole, tai edes alkuperäisen kuvaajan lupaa. Esimerkiksi meistä kukaan tuskin on päässyt kuvaamaan Tackleberryä, tai Indiana Jonesia, tai edes ottanut selvää, kenen kuvia nuo ovat. En tarkoita jeesustelumielessä, ei minua itseäni kiinnosta. Imuroinhan piraattituotteitakin sieluni kyllyydestä, enkä koe mitään omatunnontuskia sen Chuck Norrisin kuvan käytöstä, siellä missä sitä olen käyttänyt.

13. Mä oon vissiin tavallinen tylsä ja laiska. Avtaria koitin kerran väsätä, mut kun sen tiedoston pitää olla niin pieni ja sit kyllästyin.
    Nimi on oma etunimi ja sukunimen eka kirjain. Mitään viisautta en ole laittanut vaikka joku Zeniläinen kuolematon ajatus/lause kiehtoo. Sellasta tää nyt vaan on.

Hyvä meininki oli kaverin e-mailin allekitjoituksessa:
    "This e-mail was written on 100% recycled bytes ! " Musta toi on mainio ;)

14. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Jengi alko tempoo mv-avatareja hihnalta niin vaihdoin ite värilliseen.
    Paska kai se on nykyinenkin, mutta ei haittaa sekään.

T, kummallinen nimi

15. Toi pipo on kätsy. Jännästi leikkasit iteltäs tuulipuvun pois

Vaihdetaan värilliseksi sitte jos se ei olekkaan trendikästä

16. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Piti ihan uudelleen katsoa ekasta viestistä, mistä olikaan kyse ;)

Avatar on tylsä kuva raunioissa olevasta ikkuna-aukosta, en ole jaksanut/osannut ottaa itsestäni kuvaa tai ainakaan sellaista, ettei nuorimmat pelästyisi.

Allekirjoitus on eräästä kirjasta löytämäni (humalapäissäni) teksti. Olen niin pirun laiska etten jaksa vaihtaa avataria/allekirjoitusta.

17. Yritin asentaa allekirjoitusta, hmmm...