Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana matti, 12 Joulukuu 2005.

Allekirjoitus lainattu Freyd Marx Engels & Jungilta..Väkivallan vihollinen on se joka kuvaa minua parhaiten.. Avatar Mikon käsialaa....(On muuten jossain muuallakin)

1. juice

juice

912
    0
    0
    En ole kumpaakaan laittanut, lähinnä kait viitseliäisyyden puute syynä tuohon. Avatareja en ole tottunut käyttämään kun aloitin aikoinani niinkin modernilla työkaluilla kun netnews ja nyysseissä ei tuollaisia hienouksia tavata käyttää :)

2. Papu

Papu

789
    0
    0
    Avatar on klipsastu äitilapset-omakuvapotretista, mutta jos sitä syvällisemmin haluaa analysoida niin kuvastaa ehkä luonnettakin, nurkan takaa kurkistelija ;). Mun mielestä on kiva jos näkyvillä on jotain viitteitä kanssakeskustelijasta, siksi ainakin omani laitoin. Allekirjoituksena ei oo muuta kuin kotisivulinkki, ja sieltä löytyy nimi eli ei kummemmin ole tarvetta olla anonyymi. Ymmärrän kuitenkin, että kaikki ei halua nimeään julkistaa.

3. Ehkä mullakin on jotain samaa ...Toi luonnejuttu

4. peet

peet Member

764
    0
    16
    Kuin myöskin.

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ihania miehiä ;-D

6. Papu

Papu

789
    0
    0
    Ihan eläimellisen.. :)

7. äyni

äyni Member

414
    0
    16
    Ei muuten ole, vaan Kari Peitsamolta.
    Laulun tekijä ja laulaja ovat eri henkilö.

Minä en ole vielä kohdannut sellaista kuvaa, josta tulisi itselleni hyvä avatar, ja noihin allekirjoituksiin pitäisi aina keksiä jotain persoonallista ja nokkelaa, ja se ei ole nyt luonnistunut.

8. Harrastaessani luvattomia kopioita en tullut kirjailleeksi tietoa kansiin ...no just se levy kuitenkin...

9. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Mulla on, mutta ei haittaa.
    Allekirjoituksen voiskin vaihtaa..

EDIT: allekirjoitus päivitetty

10. Tässä hyvä syy vaihtaa avatar, tää on muistaakseni Niepin ottama. Kuvastaa siis haaveita...
    Allekirjoitus on mietinnässä.

11. Viitteitä kanssakeskustelijasta.......

Ei hyvält näytä sit ainakaa mun osalta, ei avatar eikä allekirjotus.

12. Papu

Papu

789
    0
    0
    Näyttää näyttää.. varsin vaikeasti kylläkin tulkittavissa, joskin alan koulutus kyllä vähän auttaa siihen ;).

13. AnnaMaija, Heli, Papu ja MINÄ !! Terävintä kärkeä avattarissa....

14. Tulkitse sitä sillee, ettei pidä ottaa turhan vakavasti mun touhuja. Jos pitää ottaa vakavasti niin se näkyy sit kyllä ihan takuulla.

15. Kaikki mitä virus tekee tai sanoo on vakavasti otettavaa taidetta, ihme jätkä laittaa oman hatun avattareksi ...

16. Toi hattuhan perustuu mun mielettömän kokoseen egoon.

17. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Ja jos toi hattu on likainen niin sulla on kusta päässä..?

18. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kyllä pottaan muutaki tehdään kuin pissitään.

ps. päivitin pyynnöstä allekirjoitukseni...

19. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Niiden olisi tarkoitus kuvastaa meikäläisen kuvakritiikin ja muunkin sanomisen luonnetta..heh.
    Vastustin aika pitkään avatarien käyttöä ylipäätään, mutta lopulta sitten itsekin taivuin. Ihmiset voisivat kyllä vähän miettiä, miten lempikuvat skaalautuvat pikkukuvakkeiksi, ja raamitkin rauhoittaisivat mieltä.

edit:ypot