Niin... ihmisillä on toisinaan niin mielenkiintoisia ja provosoivia allekirjoituksia, sekä paskoja avatarkuvia (okei, sen verran kun niistä selvää saa), että mitäs jos keskusteltais niistä? Omasta allekirjoitusestani voin sanoa, että se nyt vaan on tyhmää olla ottamatta kuvaa, jos siihen on mahdollisuus.. toisaalta, ehkä katukuvausharrastus vaikuttaa myös asiaan..?!? Avataria mulla ei ole vähäänaikaan ollut, joten siitä en sano mitään. Entäpäs sinä. Mitä haluat viestittää allekirjoituksella, tai miksi sulla on semmoinen avatar?
BTW sun avatar näkyy kysymysmerkkinä... mikä liekään vikana. (ainakin Safari-selaimella) Mun avatar on Tikru, koska Tikru on joskus vähän tyhmä mutta kuitenkin hyvää tarkoittava.
Oma allekirjoitus kai kertoo musta ja on samalla se pikalinkki.. ..mutta joskus vaihdan ja käytän sitä jonkun mukamas tärkeän asian tiedottamisessa tai sitten se on vain hauska. En tiiä, en oo ajatellut syvällisesti sitä. Avatar on ollut alusta tälläinen ja kaipa se kertoo persoonasta myöskin? Duuuh..
No avatar on tietysti se mikä on koska lempinimeni on Jones ja olen yhtä komea (ellen komeampi) kuin suuri idolini Indiana Jones. Allekirjoitus taas on kannanotto siihen että laiterunkkauksessa ei ole mitään pahaa tai hävettävää. Jos joku haluaa kuvata tiiliseinää tai pitää kaluston vitriinissä, niin vapaa maahan tämä on. (vai ?) Taidankin tästä lähteä tutkimaan MTF-käyriä...
Minä tietty laitoin kanssa avatariin ihanan kuvan itsestäni, koska olen oikeasti toosi kaunis. Siis kuten kuvassa. Se, että muut ei osaa saada musta yhtä hyviä ei ole mun syy. Kukapa nainen ei joskus haluaisi olla nätti? Allekirjotusta mulla ei oo koska olen niin tyhmä ettei mulla ole oikeasti mitään sanottavaa. Sinne vois tietysti jotain raapustaa, ehkäpä pitäis keksiä jotain hienoa kuten Seeing, Feeling, Remembering... hyvä idea, kiitos minä itse! Ah, olen ihanan itseriittoinen :-D! (Oi, se näyttää hienolta!)
Vaikka tuo on tietty huumoria, niin veikkaan että aika moni seuraa palstaa ihan sun avatariesi takia Sitäpaitsi tasapaino avatarisi ja juttujesi välillä on hyvä; nieleskelijöitä on muitakin kuin GF, ok ja 4x5...
Rankasti käsitelty omakuva viestittäköön, etten ole enää poikanen, joten tarvitsen ehkä enemmän ymmärrystä muilta sanomisiini. En osaa niikunii-kieltä. Meitä senioreita kun pyörii täällä vähemmän. Allekirjoitukseni on luonnollisesti oma aito ja alkuperäinen nimeni, koska olen aina seissyt sanojeni takana ja omalla nimellään kirjoittaminen pistää hiukan ajattelemaan ja oikolukemaan tekstiään. Nimimerkkini olenkin joskus jo selittänyt eli se on peräisin nuoruusvuosiltani kun olin töissä ympäri maailmaa, siitä se mr-osa nimeeni.
Aina totta toinen puoli, ja veikkaisin että tässä enempikin. Turha siitä nolostua on, jos on viehättävä. Tai onhan se oikeastaan vielä söpömpää...
Tackleberryn kuva avatarissa on siksi kun kyllästyin Captain Harrisin kuvaan... Ja allekirjoituksessa "...älä klikkaa tätä..." sen vuoksi, että jos tulee sanomista niin voin todeta "minähän kielsin olla klikkaamatta sitä". Tietty tuota omaa kuvagalleriaa pitää myös aina tyrkyttää joka suuntaan ja se tietty siksi allekirjoituksessa.
Joskus otin avatarkuvani huvin vuoksi kun ensimmäisiä kertoja kokeilin huulikiiltoa ja muokkasin sitten kuvasta nettipäiväkirjani värimaailmaan (valkoista ja tummanpunaista) sopivaksi. Jotenkin se tuntuu kuitenkin kuvailevan minua, ja jos ei muuten, niin olen sentään suuri herkkusuu. Linkki vie deviantART-galleriaani, josta löytää valokuviani. "I've lost direction" tuli yhdestä kappaleesta jota kuuntelin paljon silloin kun minulla oli valokuvauskriisi. Nyt sen voisikin jo vaihtaa, kunhan keksii jonkun paremman lainauksen.
Tuntemattoman kanadalaisen kulttiklassikko(?)bändin Godspeed You Black Emperor!:n 'Yanqui U.X.O' -levyn kansi. 'Yanqui' = jenkki, 'U.X.O.' = unexploded ordnance. Kovaa settiä ja shittiä. Signaturessa Studio Julmahuvin 'Practical english speaking, Abu' -sketsin yksi omasta mielestäni hauskimpia fraaseja, linkin takana tietysti omat tuotokset.
koska olen erikoisen epätaiteellinen, kohta nelikymppinen, lihava, työtön, luuseri, on minulla avatarina niinkin keskiluokkainen idea kuin omakuva.
Kuva on omasta lärvistä ja ihan ite avatareksi otettu. Nimeäni en viitsi laittaa koska tämä on mun nettipersoona joka kirjoittelee. Livenä oon ihan eri mies. Allekirjoituksessa pitäisi varmaan olla joku motto - hö, ei mulla ole sellaista...
Hyvä kun selvisi tämäkin. Olenkin ihmetellyt jo pitemmän aikaa noita BLU-1/B napalmikanistereita. On hiukan erilainen kuva ainakin tämmöisellä foorumilla.