Vs: Autourheilun ystäville Ensin en meinannut katsoa ollenkaan ku otsikko on tuommoinen, minä kun en taida kuulua siihen ryhmään. Kuvat olivat kuitenkin laatukamaa, kuten odottaa sopii, eli kannatti sitten kuitenkin vilkaista.
Vs: Autourheilun ystäville Sitkeästi se sieluni sisäinen oma pikkupoikani kuitenkin innostuu -välillä- kaikista autoista ja muista vekottimista... Vaikka kuinka sitkeästi yrittää pistää kampoihin. Hyviä kuvia - varsinki pari noista, erikseen erittelemäti. Kivoja. Jotenkin rento ja hallittu tunnelma. Virusmaista. - Erska
Vs: Autourheilun ystäville Ja siinä tuli viikon vale. Hienoo jos tällänen tunnelma välittyy. Tosiasias olin aivan vitutuksen ja henkilökohtasen rospuuton partaal helteen takii.
Vs: Autourheilun ystäville Hienoo jos tällänen tunnelma välittyy. Tosiasias olin aivan vitutuksen ja henkilökohtasen rospuuton partaal helteen takii. [/quote] __________________________________________________ Sehän -tuo mainitsemasi (mielen ja kaikkinainen muu olotilasi kuvaustilanteessa) vain alleviivaa rautaista ja sisäistynyttä teknistä sekä taiteellista kehitystasoasi tässä harrasteessa. - Olet sitkä ja lahjakas Karjalan Heimon edustaja. Respectiä Siulle. H Y V Ä !!! - Erska
Vs: Autourheilun ystäville Miksipäs ei... Ihan hyvin vois' olla. Kasakkoja ihailee niin monet - jotkut jopa pohojamaalla asti. Vasta vai vihta ? -E