pe 18.8. olisin tulossa Helsingin suuntaan. Voisin vapautua tollasesta kaksostutkimushässäkästä joskus 16-17 aikoihin, eli sen jälkeen passais.
Njahas, minulla (+1) oli suunnitelmissa muutenkin ko. viikonloppuna käydä Hesassa. En kylläkään aio teijän kanssa kovin pitkään hengata, kun tuo +1 ei harrasta valokuvausta, ja hänellä lienee kestämistä jo yhdessä hurahtaneessa. 18.8 on ilotulituksen SM-kisat, niitä on tarkoitus mennä katsomaan ja "ihan vaan vähän" valokuvaamaan. Olisin kovasti kiitollinen jos saisin vihjeitä mistä suunnasta tulitusta kannattaa kuvata jotta saisi mukaan jotain muutakin kuin pelkät tulitteet (eli kaupungin valoja yms).
Minuakin voisi kiinnostaa tuo tapaaminen. Alkaa kesälomakin tuolla viikolla. Onko nuo tulituskisat Suomenlinnassa?
Tulituskisat ammutaan Hernesaaresta eli Kaivari, Sirpalesaari ja Uunisaari lienevät hyviä bongauspaikkoja. Ja Pihjalasaaresta päin saisi kaupunkia taustaksi -- ehkä? Saattaa vaan olla Pihliksenkin reittivene aikas täys. http://www.nelonen.fi/ilotulitus/missa.htm EDIT: lisätty linkki
Jos kiinnostaa, niin jatkot voisi hoitaa Flow 2006 tapahtumassa: Etusivu — Flow Festival 10.-12.8.2018
Onkos jussipupu tulossa tutkimuksiin samana päivänä? Vai onko pelkoa tutkimushenkilökunnan ylirasittumisesta jos teidät molemmat tutkataan samana päivänä?
Mua ei kyl vois ilotulituksen kuvaaminen vähemmän kiinnostaa, joten mä siinä vaiheessa katoan paikalta kuvaamaan muuta.
Ei muakaan tulituksen kuvaaminen kiinnosta. Katsella vois jos sattuu sopivasti hollille. Tulitus kaiketi alkaa noin klo 22.30 joten muu kuvaaminen muuten kuin keinovalossa alkaa olla niukkaa, mutta kyllä siihen mennessä jo janottaakin...
Ja että 18.8. Silloin on Graham Bonnet Kouvolassa. Jos keksitte vaihtaa päivää, niin kiinnostusta on.