Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Autokuva minultakin

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana pikkuhukka, 17 Elokuu 2005.

    Työkaverin kupla.
    Väittäisinpä, että omalla tavallaan tyylikkäämpi kuin tuo edellinen M6.... ;)

    Kuvasta en virka mitään.
     
  1. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Hyvä rauhallinen tausta joka vielä sävyiltään mainio pari kuplan kanssa. Noi kiillot itse kärryssä hieman ikävähköt, mutta on ainakin puhdas prkl!
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    On tyylikäs kuvana ja itse autona. Ehdottomasti kauniimpi. Kai otitte kuvan niinkin et auto oli toisin päin? Kaunis sommittelu ja tausta sopii hienosti kuvaan. Loisto otos.
     
  3. Mä kuvasin tämän vuonna 1993 jolloin en paljon autojen kuvaamisesta ymmärtänyt silloinkaan. Kaveri vain pyysi, että otan kuvan, kun mulla oli parempi kamera kuin sillä.

    Kyllä sitä volkkaria kuvattiin monestakin kulmasta. Mutta eipä ne häävejä ne kuvat nyt jälkeenpäin katsottuna ole.

    Nuo kiillot voisivat olla parempiakin kyllä, kuten aikaisemmin mainittiin.
    Enpäs itse tuota silloin edes hoksannut.
     
  4. Klassisen kaunis. Kiva toonaus ja huomattavasti rauhallisempi kuin mun räpellys. Heijastukset auton pinnassa ei (tässäkään) kuvassa haittaa mun mielestä mitään.

    Oisko rajaus alimman ikkunan päältä mitään?

    Prkl oottakaa vaan kun saan tuon TT:n uuteen vahaan niin spämmään autokuvia monta viikkoa:D
     
  5. Tyylikäs kuva :) ja mitä kuplaan tulee, on se kaunotar näihin uusiin laatikoihin verrattuna :)
     
  6. ainoo, mikä tässä kuvassa häirii, on toi alimman ikkunan kulma kun osuu tohon autoon.. muuten tosi nätti gubbelikuva :)
     
  7. Joo se kulma mut muuten oikein levollinen
     
  8. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Oops no tässä kyllä on tausta kunnossa..noo alemman ikkunan olisin ehkä sikaillut fotarilla pois enkä kertonut kenellekään :)
     
  9. Vita ja Fockeri olette oikeassa. Kun skannasin äsken tuon vanhan näppäykseni, niin itsekin heti hokasin tuon alaikkunan kulman, joka inhasti tökkää rumalla tavalla.

    Enpä tuohon aikaan koko asiaan huomiota kiinnittänyt. Eikä onneksi kuvan tilaajakaan asiasta maininnut.

    Kehitystä on siis tapahtunut. Hyvä niin.
     
  10. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Peesaan...


    Kaikenkaikkiaan tyylikäs kuva...rauhallinen.
     
  11. sf

    sf

    785
    0
    0
    Jep, kupla on aina kaunis, ainakin omalla tavallaan... varsinkin kun jos se on 50- luvun tuote, kuten tuo tuossa kuvassa...

    Kuva on kyllä mun mielestä kans varsin ok kiiltoineen kaikkineen, paitsi se akkunan karmin tökkiminen sattu kans silmään.