Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Turhanako?

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Oranki, 6 Huhtikuu 2008.

1. Oranki

Oranki

18
    0
    1
    Joku näillä foorumeilla joskus kertokin näistä valokuvaajan kehitysvaiheista ja mä oon viä siinä "kattokaa mun kuvia" vaiheessa. Kommentoikaa toki photarityöskentelyä ja muuta että seuraavat kuvat olis taas vähän laadukkaampia.

2. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Vs: Turhanako?

Tässähän on sitä lähtemisen tai saapumisen meininkiä. Utuinen tulevaisuus tai menneisyys, miten vain. Elementtejä vaikka kuinka ja puu pitää kuvaa pystyssä vinosta horisontista huolimatta.

3. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

Joku rakeenpoisto tai terävöitys tekee kuvasta kummallisen näköisen ja kadottaa yksityiskohtia. Oksat menee tommoseks sutuks.

4. Oranki

Oranki

18
    0
    1

Suoristin sitä vähän ku rupes hämään kybykällä, kiitos vaan toivottavasti meni suoraan. Rakeisuus ja suttuisuus johtuu ehkä siitä että kuva on otettu pentaxin pokkarilla. Voiko olla niin?

5. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

Kai se voi sekin olla. Jossain kohti on joku "filtteri" vissiin ollu käytössä, eli ehkä kohinanpoistoa. Enpä tiedä mikä on, mutta hieman häirittee. Kannattaa muuten myös pienentää kuvat foorumin rajoihin...

6. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36

Ääk, ei olisi tarvinnut suoristaa. :(

7. Oranki

Oranki

18
    0
    1

Ei perhana, nythän siitä vasta tulikin rakeinen ku sitä pienensi. Tää on ny menny ihan reisille koko postaus, olis pitäny olla huolellisempi eikä lähettää puolivalmista. Anteeks vaan kaikille koita ny hoitaa tän jotenkin kuntoon.