Vs: Geenimuunneltu organismi Tässä tapauksessa kuva loppuu siihen mihin paperi pimiössä, isolle paperille reijän läpi kohteesta valotusta ja se on siinä... Mustat ohuet kehykset sopisivat mielestäni tähän. (Filminä acros 100 tunnin ständi 1+1+200 pyrocat-hd) Edit: nyt kun kuva on netissä niin se loppuu siihen mihin se loppuu.
Vs: Geenimuunneltu organismi Mulle tökkii kaikki kaasunaamari kuvat, tulee sellaista säälin sekaista hiljaista hekotusta. Ainakin minulle se on epätoivoinen veto kun kaivetaan kaasunaamarit esiin "taidekuvissa". Muuten Latella on ollut ihan kivoi. Edit. jos katson kuvaa ja poistan mielessäni kaasunaamarin, niin silloin hyvä.
Vs: Geenimuunneltu organismi Oikeestan miettinyt ihan samaa josta tuossa avauduit Tullu siihen tulokseet notta netti on ainakin omalla kohdalla vähän "väliin putooja" kuvien esittämiseen ja en hirveästi jaksa nähdä vaivaa netissä tihrustettavien kuvien eteen.
Vs: Geenimuunneltu organismi Niin tökkii nassekuvat minuakin, mutta oli pakko palata muutamien vuosien päähän ja toteuttaa kuva jota silloin en osannut toteuttaa niin kuin sen silloin näin. Pistin kuvan esille koska itse siihen olen tyytyväinen Kukaan tänne tuskin muita kun omasta mielestään onnistuneita kuvia esille laittaa, vaikka muuta väittää ?
Vs: Geenimuunneltu organismi Aika teennäinen, en näe mitään kuvauksellisuutta tuossa. Jos taas suoraan sanon, niin kuin aina, niin liian näytelty kuva, ei mitään tekemistä tämän maailman kanssa - sorry.
Vs: Geenimuunneltu organismi + lisäsin toisen Graafisen selkeitä, viesteiltään universaaleja ja mielestäni hauskoja. Lieneekö huumorintajuni kieroontunut
Vs: Geenimuunneltu organismi + lisäsin toisen Moi. Tää toinen kolahtaa. Jonkinlainen 'rajatila' tai selviämisen mahdollisuus, korostuu. (Mielessäni näen hahmon, käden?, värähtelevän .. liike lamaannus tunnustelu...)
Vs: Geenimuunneltu organismi + lisäsin toisen Kyllä on hyvät. Jos saan kertoa oman näkemyksen mitä olisin tehnyt , niin maalannut kaasunaamarin myös mustaksi.
Vs: Geenimuunneltu organismi + lisäsin toisen "Smells like the inside of a motorman's glove". Sanonta, joka tulee mieleen aikansa hittipelistä noista lateksipuvuista. Ei nämä kuvat ole ollenkaan pahoja tyylissään.