Aika huima kuva, täydellinen sommittelu ja paikka. Karuus on mielenkiintoinen plussa joka sopii fiilikseen. Hienosti nähty ja tehty kuva.
Itse olisin kyllä kaivannut jonkin verran tiukempaa rajausta, minulle tuo vastapäinen peltikatto ei anna vastaavaa estettistä katselunautintoa kuin piha ja tuo penkki, eli katot veks, tai ainakin rajata voisi hiukan, tiivistäisi itse pihaa ja seinien "rajaamaa" ahtautta.. Mukava kuva kyllä silti
Yksinkertaisesti toimii! Rajauksesta sen verran, että piiput olisin halunnnut kokonaisuudesaan kuvaan mukaan. Mutta muuten kyllä hyvä otos.
Tässä on jotain idyllistä mitä en osaa selittää. Älkää siis kysykö miksi valitsin juuri tuon sanan. Tästä saisi hienon sarjan, 1 kuva per vuodenaika.
Kiitoksia kommenteista. Rajauksesta olen itsekin sitä mieltä, että se olisi voinut olla tiukempi ja toisaalta olisin halunut savupiiput mukaan. Tiukemmalla rajauksella saisi kuvan oikeasta reunasta pois nuo kohdat, joihin näkymä ikäänkuin karkaa. Piiput on itseasiassa originaalissa ja ne on muuten hienoja, mutta taivas niiden takana oli puhki, joten jätin ne pois.
Itse kyllä kaipaisin piippujakin. Olisko pystypanoraaman paikka? Ja kahden valotuksen yhdisteleminen voisi kanssa toimia. Mutta hyvä kuva tää näinkin on. Tulee mieleen joku lastenkertomus tjsp.
huisi. lisäpinnoja siitä, että kun aloin scrollaamaan sivua alaspäin, toi väriläiskä-penkki tuli kuvaan viimeisenä ja kruunsasi koko otoksen