Vs: Aurinko takapenkillä LSF voisi muuttaa nimensä LMSF, mikä se siis oikeasti on. Sorry Keni, nyt menee pahasti off-topic mutta jossain tämä on pakko sanoa. Vaikea käsittää miksi joku Leican malli on "oikeampi" kuin toinen. Maistuu pahasti elitistiseltä golf-kerho pikkuporvarismilta. Ihan sama minne pallot lentää kunhan on v**tun kalliit mailat ja parkkiksella kiiltää Audi A6. Joko ollaan Leica shootereita niinkuin väitetään ja hyväksytään kaikki Leicat tai sitten sanotaan suoraan, että "tässä kuvaryhmässä saa leikkiä vain ne joilla on just samanlainen kamera kuin mulla ja mun kavereilla on".
Vs: Aurinko takapenkillä Samoilla linjoilla olen (sorry myös OT omasta puolestani). Leican ämmäkerho, mene ja tiedä....
Vs: Aurinko takapenkillä No Offtopiccia tai ei, olethan jäsen ja siksi olisi tietenkin mukavaa jos toist mielipiteesi esiin missä JÄSENET voivat kommentoida eli LSF Discussions foorumilla... onko unohtunut?? Mitä tulee tuohon nimeen, kertaan tässä mitä Foorumin aloitus sivulla lukee. "We are a group of finnish photographers deeply inspired by the camera and culture of Leica, We meet regularly to share and discuss photography and partake in various photographic projects. We exhibit our work annually." tähän väliin vähän nippelitietoa ja jatkuu: " LSF promotes the style and spirit of rangefinder photography originated from leica camera inventor Oscar Barnack and the photographs of the Picture magazine Era " En löydä kovin paljon yhtymäkohtia Golffiin, siinä olet tietysti oikeassa että jotta olisimme tuon hengen mukaisia, voisi noita kukka ja lumikasa kuvia editoida hiukan... Keni: : kyllä tuo Kierreleica on osa tuota kulttuuria, sääntöjähän voi aina tuunata, taas uudelleen. Muuten sanoisin että olemme aika hyvin päässeet jo muutamiin tavoitteisiimme, kuvia on ladattu, osa aika hyviäkin, näyttely on pidetty ja lisää tulossa. Kirjastakin taitaa olla jo lupaus... samaten lehtijutusta. Lisäbonuksena voin mainita että jäsenistön toivomuksia on kuunneltu, Voigtländer linssit tulevat myyntiin Suomessa, ja leicahuolto on todella ollut ahkerassa käytössä ja toimii erinomaisesti.