Idea on kuitenkin aika hauska. Pukin pään voisi upottaa hiukan paremmin kehoon, tai sitten tehdä sen näyttämään reilusti 'kypärältä'. Huumorikuva. Vesku
Nimenomaa. Jostain kumman syystä kuva on jäänyt kummittelemaan mieleen vaikka kuva on minusta huono, en siis osaa lukea kuvaa tai ymmärtää mitä siinä oikein haetaan. Omalaatuista ja pimeää huumoria ilmeisesti jolla MVuorinen kiusaa minua ilmeisesti? Kuitenkin hienoa että kuvia laitetaan esille vaikka ne onkin hiukan hämäriä. Joskus olisi mukava kyllä kurkistaa toisen pääkoppaan.
Juntti huumoria? Miten jollakin voi edes olla tuollainen naamari? Harvinaisen epäonnistunut otos ei edes naurata. Värisävyt ja valaisukin on hakusessa jos unohdetaan mallin luonnoton asento. Ja tuo keltainen on mallilla maksa tulehdus? En ymmärrä
Se nyt lienee on sulle selvää että photoshoppia on käytetty? Suklaapukkinaamari on absurdi ja senpä takia kuva viehättääkin (minua). Ei yritetäkkään saada aikaan fotorealistisuutta vaan haetaan sitä ristiriitaa. Kellertävä iho tulee hard light/soft light säädöistä arvaten. luonnoton asento on aika yleistä jos ei kummemmin ole harrastanut (orientaali)miekkailua ja häiritsee varmasti niitä jotka sitä tuntevat. Aina ei tarvitse pyrkiä fotorealistisuuteen. Eipä tuo 'pukkinaamari' ole kiinnitetty mitenkään parhaalla tavalla kehoon ... mutta eipä tälläisessä siihen ole varmasti tarvettakaan. Minusta. Vesku
Mitä siinä anteeksi pyytelemään. Sulla on mielipide, mulla on mielipide ja kun mielipiteet osuvat ristiin saattaa syntyä uusia perusteluja yms ja sitä kutsutaan mielipiteiden vaihdoksi eli keskusteluksi. Vesku
Suklaapukki sydän tinakuoret, multa sortuu sulaen . . . Asiaa olisi riittänyt minulle ilman tuota samuraimiekan tms. läsnäoloakin.