Kävin tuossa lenkkeilemässä ja napsin kuvia sen tarkemmin etukäteen suunnittelematta, ja lopulliseen galleriaan jäi 11 kuvaa. Tiedän, se on aika monta, mutta en oikein keksinyt miten tuosta dropata enää yhtää kuvaa pois koska noista kuvista kehittyy pieniä muutaman kuvan sarjoja. Pistelkääpä parannusehdotuksianne ja muuta palautetta. http://sakarik.1g.fi/2005-04-10/ EDIT: Vaihdoinpa RSE:llä editoitujen kuvien tilalle C1+PS -editoidut kuvat kun ne näyttivät vain noin miljoona kertaa paremmilta. Terävöityskin on paremmin hallussa.
Mukavaa huomata, että loppuu se talvi siellä Turun ystävyyskaupungissakin. Vaikuttaa mesta tyhjältä kuin dc.netin ja kl.comin yhteinen ystävyystapaaminen
Joo, peruskuvia vähän latteilla teollisuuskevään väreillä. Ei pahoja kuvia, mutta kohteet voisivat poseerata värikkäämmin. ja joku oikein nokkela saattaisi etsiä yksityiskohtia tai erikoisempia kuvakulmia.
Kiitos palautteista. Itse jotenkin diggaan noista hieman latteista väreistä, pieni nod Tampereen teollisuudelle, ja historialle. Muutamassa kuvassa kuvakulmaan en ole ihan täysin tyytyväinen mutta fyysiset esteet tulivat vastaan. Esim. ei huvittanut lähteä kävelemään järven lähes puhki sulaneelle jäälle. Toisaalta tarkoituksena oli myös ottaa tuollaisia hieman erilaisia kuvia nähtävyyksistä tai ei-nähtävyyksistä. Kaikkihan aina kuvaa Näsinneulan ja Särkänniemen samaan kuvaan tai Hatanpään kartanon etupuolelta (itse kuvasin rakennuksen takaa), tai Rautatieaseman asema-rakennuksen kellotorneineen, Ratinan stadionin tai Koskikeskuksen ja Ilves-hotellin, kun minä taas kuvasin Ratinan rannalta kehräsaareen päin, ja Ilves-hotellin kuvasin Hatanpäältä ratinan yli.