Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

I can see you.....

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana virus, 23 Syyskuu 2005.

Pihalla on muutama tammi ja näitä kuhisee puissa, että oksat notkuu. On niitä kiva kattella. Mikäs tässä pilaa tunnelman?

1. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    veikee kurrekuva :)

se, mikä häirii, vois olla vaikka se, että tarkennus on vähän huti.. kurre itse on vähän blurri.

mä tykkään noista lehdistä ihan hirmuisesti.

2. Pehmonen kurre joka tukehtuu tammenterhoon.

On se kovin pehmeä, ja kurrejen pitäis olla skarppeja. Sommittelu on kyllä hyvä.

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Asiallinen oravakuva. Sellainen keskinkertainen.

Tänään vili seisoi oravaa, orava tsiikaili takaisin. Ihan hassun oloista kun kumpikaan ei liiku, aivan kuin joku länkkäri. Jep, ei mulla muuta kuin omat höpinät vaan taas.

4. No tämä siitä sitten tulee kun yrittää tuhrata liian suurella aukolla. Koitin kyllä tarkentaa tohon poskeen, mut tais kuitenki mennä johkii en tiiä mihin. Mulla on ihan selkeesti ongelma ton putkilon tarkennuksen kanssa.

Pikku editti: Kurrehan ei tukehdu pöperöönsä, mun mielestä se on hauska tollee.

5. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Ei kande välittää aina niin kovasti...se tarkennus on välillä hakusessa kaikilla.

Hauska tilanne jonka olet kennolle vanginnut... kurret on mukavia kohteita.

6. Ihan hyvä sommittelu ja mä tykkään noista epäterävistä lehdistä tossa. Tulee oikein mukavasti syvyysvaikutelmaa.

No, ovara tietysti voisi olla skarpimpikin, mutta ei tämäkään näin likinäköiselle kamalasti "pistä silmään". Keltaisista lehdistä saat plussan, vihreät olisivat astetta vaisummat.