Levis se on. Mullaki oli joskus nuo 555 mut 501 naisten mallina on kivempi meikäläisen päälle (niin iso peffa nääs, että miesten malli ei istu niin hyvin). Aika rauhallinen farkkuotos, tähän sopis varmaan sininen tooni. Se oot varmaan sinä ite tukasta päätellen?
jep, mun ahteri. mietin noita hiuksia että häiriikö ne.. jotain sävyä tohon vois tietty kokeilla, ihan totta.
Hiukset ei häiritse. Itse asiassa yläosaa olisi voinut näkyä paljaana ja varsinkin kun hiukset on sinulla varsin pitkät niin voisi tulla kuvauksellinen kuva. Eli hiukan alhaalta enemmän näkymään ja mahdollisesti ylhäältä hyvän maun mukaisesti näkymään. Myös eri filttereitä ja värisävytyksiä kannattaa testailla. Tuollaisena hoikkana ihmisenä ja myös hyvin persoonallisen kauniina ihmisenä sinusta saisi hyviä kuvia. Ehkä tässä on harmi ettei miehesi valokuvaa.
Kiva nähdä että olet taas (pitkästä aikaa?) innostunut ihotutkielmista. Tässä kuvassa on joko liikaa noita hiuksia, tai sitten rajaus hieman väljemmin ja reilusti pitkää tukkaa näkyviin.
Ei valtavan levis 27" pökillä. Valo vähän tylsä. Jyrkemmällä sivuvalolla ihon ja pöksyjen struktuuri tulisi paremmin esiin ja sitä kautta kuvaan pintakontrasti (sileä-kuviollinen)ja siitä edelleen lisää jännitettä vaalea-tumma kontrastin lisäks. Tukka veks sotkemasta. EDIIT: Kuvan voisi otta toisesta kankusta niin pääsis tosta lätkästä eroon.
Itse kävin pitkästä aikaa housukaupassa ja ajattelin kokeilla alkuun 34/36 tai 36/36 kokoja. Mitä vielä. 40/36 koon pöksyt lähti mukaan. D Oli aika shokki...
Melko hujoppi olet. Jos taksijonossa törmätään, ota vaan se seuraava auto, mä poltan vielä tän tupakan..... Kaavoja, joiden perusteella voi omaa kondista arvioida on varmaan satamiljoonaa. Viimeisin, jonka plokkasin -olikohan ihan uutisista- oli jonkin "Kerromme teille, miten sinun tulisi elää" -tanttajärjeston julkaisema luku miehille: 94. Se on vyötärönympätyksen hälytysraja cm:nä. Pikamatematiikalla se on 37". Mulla on kaljavaraa vielä lähes vaaksa ja Vita voi vetää esimerkiksi Unkarilaista salamia vielä päälle 10 pötköäU/tuoppi
Ettei vain olisi selluliittiä aikalailla. Muutenkin mielenkiinnoton kuva, ei mitään sävyjä ja kaikenlisäksi Levis on paska merkki. Tuommoisten laardiperseiden ei pitäis kuvatuttaa itseään. Jos joku ihmettelee tämmöistä vastausta, niin tuolla on selitys: http://www.kameralaukku.com/viewtopic.php?p=28112#28112
Ylläpito vois harkita, josko olis aika siirtyä oikeiden nimien käyttöön. Kaalikorvat menee henkilökohtaisuuksiin
En mä kyllä sillekään mitään syytä näe, mut tunnarit oli jo jäähyllä siinä vaiheessa kun tuon viestisi postasit Ihme pelleilyä.