Vs: Viikko ikää Pitäiskö mahdollisesti kylmentää ihan siniseksi? Ihan niinkun ihan siniseksi? Tosi sillaikylmänsiniseks? Minusta: Varjoja EI TARVITSE pelätä. Kasvoissakaan. Danke - E
Vs: Viikko ikää Kuvan valaistus ja sävymaailma. Entisaikain sodat. Perhe : Pommisuojassa? Varjot : Lapsen kasvoissa. Kovaa kontrastia vältettävä - yleensä. Minusta. ;-)
Vs: Viikko ikää Pommisuojafiilisnäkemyksesi oli mielenkiintoinen tulkinta. Mä kiitän sua. Mutta varsinkin esittämässäsi valossa puolustan varjoa. Voin nyt, paremmin kuin ennen näkemyksesi julkistamista, kuvitella kolkon suutarinvalaisimen heiluvan pommituksen jylyn keskellä perunakellaripommisuojassa. Valaisten, harkitsematta ja asettelematta pienen, suojatun ihmisen ensimmäisiä, ajattelunsa hedelmien kasvoille maalaamia tunnetiloja. Lapsi on kuitenkin hyvin rauhallinen, tyyni. - E
Vs: Viikko ikää Aika cool ikäisekseen Edellisiin viesteihin viitaten minulle tulee tästä enemmänkin mieleen -50, -60-luvun kuvareportaashi jossain kuvalehdessä. Jukka ps. eipä tullut omia lapsia tuossa vaiheessa kuvattua, myöhemmin kyllä enemmänkin (ks. nettisivuni)
Vs: Viikko ikää Menen katsomaan, kiitos. Tämä poikani on aika cool tässä nelivuotiaanakin. Huulennostoa ei ole harjoiteltu, se on geneettistä perimää:} "Don't be cruel"
Vs: Viikko ikää Kävin katsomassa. Oli hyvä elämys minulle. Hieno ajatus tehdä isyydestä valokuvanäyttely. Pidin sen toteutuksesta. Muistakin kuvistasi pidin paljon, aion palata sinne uudelleen ja katsella tarkemmin, ajan kanssa. Oli mukavaa nähdä kuvien taustalla muutama HYVIN tuttu paikka, joissa päivittäin ulkoilen. Olemmekohan lähes naapureita? Kiitos mieltäni lämmittävästa kommentoinnistasi ja hyvästä linkistä omiin kuviisi. Ystävällisesti, Eero