Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Retkellä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana maru73, 7 Helmikuu 2006.

1. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Retkiseurue matkalla jonnekkin...

Edit: Lisäsin reunat kuvaan jotta erottuu paremmin...

2. Mitä noi soikiot tai jotkut on metsän päällä :eek:

3. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Soikiot??? En näje mitään soikioita????
    Siellä on vaan taivasta!

4. sf

sf

785
    0
    0
    Jotain siellä on, siis ei metsän yläpuolella vaan päällä... photarityöskentelyn jälkiä, kun katsoo sopivasta kulmasta niin hieman näkyy, vaan ei muuten jollei rupee tuijottaa ja etsii..

5. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    No nyt löytyi =D
    Taitaa olla fotarista juu kun kaivoin metsästä jotain eloa näkyviin! HUPSISTA ;)

6. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Vanha perimätieto kertoo, että jos kuvassa epäilee olevan jotain omituista, kannattaa kuvankäsittelyohjelman "kurveilla" nostaa keskisävyjä selvästi ylöspäin, niin soikiot (kuten tässä), editointirajat ja vastaavat usein paljastuvat. Erityisen hyödyllistä tämä kokeilu on tehdä editointien jälkeen, koska jos kuva sietää sellaista rääkkäystä, editoinnit eivät näy monitoreilla, jotka on säädetty hieman eri tavalla kuin itsellä.

7. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    "korjasin" kuvan ;)
    Nyt ei pitäisi renkulat näkyä mut ei myös ole metsässä enään eloa...

8. Mä sanon että kaislikon alta poikki ja mustavalkoiseksi.

Eikä korjailla niitä kuvia postaamisen jälkeen;) mä kun hulluna hain soikioita ja sitten huomasin että kuva on korjattu.

9. juice

juice

912
    0
    0
    Niin, tästä ei taida olla virallista ohjetta toisin kuin joillain muilla saiteilla on/oli.

Kyllä mun mielestäni sen uuden version vois laittaa samaan ketjuun jos korjattavaa on, voisi muutkin nähdä mikä ero on alkuperäisellä ja uudella kuvalla.

10. Mulla on sitten vissiin lääkitys kohdallaan kun tällä työmaan läppärillä erotan ne rinkulat vieläkin hieman yläviistosta katsoen ;)
    Näin jo korjaamattoman version, että olisko vaan vanha "muistijälki"