Jotta lopputulos näyttäisi miltä? Imho omalla näytöllä kuvan sävyt ja valoisuus vastaa todella hyvin sitä valoa mikä kuvaa ottaessa vallitsi. Aurinko oli juuri painunut kokonaan horisontin taakse ja valona toimi enää taivaalta heijastuva punertava valo. Eihän kuvissa tarvitse aina valkoisen olla valkoista? Makuasioita, makuasioita.
Otitko Teemu fiilistä VN:n aiemmin esittelemästä hyvin samanlaisesta kuvasta? Jos itse joskus yritän tällaista kuvaa niin täytyy kehittää noille käsille joku mielenkiintoinen asetelma.. hm.. Tämäkin kuva kun on ohjattu tilanne niin ehkä joku toinen päiden asento tukisi paremmin silmien kiinni olemista? Sävyt ja valoisuus tekee kuvasta rauhallisen, ei ahdista vaan hyvä näin.
Onnistunut ja mukavasti, lue positiivisesti erilainen hääkuva. Valaistus hyvä, aina pitäisi ottaa minun mielestäni huomioon olosuhteet kuvan ottohetkellä varsinkin kuvien arvostelijat, (paraskin sanoja) narisen itse jatkuvasti. Mutta silti hyvä.
Hmmm... oonkohan mä missannut jotain? Tai voi muuten hyvin olla että oon veskun kuvan nähnytkin. Ei voi muistaa, kuvia tulee katsottua nykyään aivan liian paljon. Ainoa hääkuva joka on jäänyt mieleen on se kaptahin ottama jossa morsiamen pää korostuu todella paljon (suoraan ylhäältä otettu siis). Muuten tuli kyllä vedettyä noi häät ihan perinteiseen tyyliin, ei juurikaan mitään erikoiskikkailuja vaan ihan peruskuvaa johon luulis ihmisten olevan tyytyväisiä. Toisaalta noi häät oli kyllä sen verran erikoiset, että kuvattavaa olisi riittänyt vaikka kuinka paljon (keskiaikateemalla meni nimittäin). Miekkailukuviakin tuli otettua, pitää katsella mitä noista saa aikaiseksi. Mut loput kuvat sitten joskus, pitäis ensin käydä noi läpi... Eipä tarvitse miettiä mitä tulee tehtyä tällä viikolla töiden jälkeen ja ennen töitä.
eieiei..ei tod pidäkään olla aina valkoinen 252, ja kuten sanoin on todnäköstä että mun monitori on pikkasen tumma(ennenkin huomannut samaa) muutenkin meinasin sellasta suht pientä näpsäystä, että tulis sellanen "kirkkaampi" fiilis tohon kuvaan..testailin fotarin kanssa, kun tuntus jotain sävyistä puuttuvan. mutta tiedäthän; kun kuvasta ei löydy moitittavaa, pitää jostain kuitenkin vikaa löytää
Haa joo nythän mä muistan toisen noista, ensimmäinen on jäänyt kyllä kokonaan huomoimatta (tais toi vesku kysellä noiden kuvien aikaan, että mites paljon hääkuvia saakaan postailla). En kyllä kuvaushetkellä noita muistellut, tuli vaan mieleen, että voisihan tuollaisessa sormuskuvassa leikkiä laajiksen aiheuttaman perspektiivin kanssa ja tuoda sormukset isommiksi kuvaan. Tuli noista sormuksista otettua kyllä perinteisempi kuva ja taisipa noi sormuksenpujottamisetkin tallentua kennolle itse vihkimistilaisuudessa.
Kuulin nimeni mainittavan.. Vai keskiaikahäät.. Tuollaisessa olisi ihan mukavaa olla kuvaajana. Tässsä kuvassa on hyvää se että henkilöt erottuva jonkin verran ja vaatetuskin. Mutta huonoa taas se että kohteet (kasvot ja kädet sormuksineen) ovat päinvastaisissa laidoissa kuvaa.. Sommittelu tuli aika rauhattoman oloiseksi tässä kuvassa. Vesku