Vs: At the World's end Nyt mä en tiedä itekkään koska kuva ei minulle itselleni edes aukea. OOnkohan mä kämminny taas jotakin latauksen kanssa.
Vs: At the World's end Sepäs hassua, sillä täällä kyllä aukeaa. Mutta JukkaK, pimeys ei aina merkitse loppua, Higg
Vs: At the World's end Nyt sain sen toimimaan. Poistin kuvan nimestä neljä pistettä, eli ö kirjaimet muutin o kirjaimiksi. Heh......arvasinkin että joku menee tähän pimeys ajatus miinaan. Miettikää lisää vaan.
Vs: At the World's end Se on totta että juuri samasta valkeudesta on kyse. Mietin näin kuvatessa: Alhaalla on manala tai tuonela, ylhäällä meidän maailma. Elämä näyttää kovin mustalta tuonelasta katsottuna, Herran silmin.
Vs: At the World's end Sä et nyt tajunnu. Kuten kaikki tietää tuonela on täällä maanpäällä ja jumala asuu meissä jokaisessa. se taas tekee jukkakoosta... enkelin ?!
Vs: At the World's end Siis mä en vaan pysy kärryillä, dogmatiikka on niii kompleksia meininkiä hei. Onhan JukkaKoossa vähän enkselin piirteitä kyllä.
Vs: At the World's end Hehhehe....enkulipa hyvin.....mites se tuomari Nurmio lauloikaan. Paha musta enkeli vei päivänsankarin Paha musta enkeli vei pölynimurin Paha musta enkeli vei pikku julmurin Paha musta enkeli vei päivänsankarin Paha musta enkeli ottaa kenet haluaa Eikä muita enkeleitä ole olemassakaan Isä meitää siteeraten....astui alas tuonelaan. Katekismus: Sisällysluettelo Ja tuonelasta. Tuonela – Wikipedia Dogmatiikan mukaan, Herramme tuonelassa käynnin aikaan olin minä siellä kameran kanssa ja sain tämän kuvan napattua.
Vs: At the World's end Tämä on taas hyvä esimerkki siitä, miten kuvaajan on oltava oikeaan aikaan oikeassa paikassa.