Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Katselin tuolta Depreviewin sivuilta viimeisimpiä pienkamera testejä, ja jos AF on kunnossa, niin sitten on suuret ISO herkkyydet mössöä (Nikon 1 V3) jne, vaikuttaa siltä, että sinun kannalta täydellistä kameraa ei vielä ole. Tässä kennotarkennuksen murrosvaiheessa ainakin minä vielä odottaisin, hybriditarkennus on tulevaisuutta jossa juurikin Nikon 1 V3 ja Sonyn a6000 näyttävät muille oikean tien kulkea - lisää on taatusti tulossa ja uskon, että kiihtyvään tahtiin
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Minulla on jälkimmäinen harmaa GT vieläkin kaapissa, mutta en ole kuvannut rullaakaan vuosiin. Se oli juuri tuota, mitä nyt haetaan: nopea, varma ja hyvä jälki. Vastaavaa digikameraa en ole päässyt kokeilemaan. Tuota väärinpäin kuvausta käytettiin yleisesti, koska kansi toimi vastavalosuojanakin, mutta mittaria pystyi muistaakseni säätämään myös sormenpäällä. Kännykkää ei kannata väheksyä kamerana, mutta ei sillä kyllä saa kuvia läheskään aina onnistumaan. Olosuhteissa, joissa tiedät järjestelmäkameralla tai hyvällä pokkarilla onnistuvasi, ei kännykkä riitä. Minulla on itse asiassa aika usein taskussa joko pokkari tai nykyään usein miten järkkäri pannarilla, kun olen liikenteessä. Fujin X20 menee jopa pikkutakin taskuun.
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Juu, olen käyttänyt pokkarissa kantohinaan kiinnitettynä siten, että hihnan molemmat kiinnikkeet ovat samalla puolella kameraa (etsimen puolella eli takaa katsottuna vasemmalla). Silloin hihna jää yleensä pitemmäksi ja mahtuu olkapään ympäri takin allekin ja kamera roikkuu kainalon alla. Suojassa sateelta ja vaikkapa nyt niiltä, jotka mielellään veisivät kameran.
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Vain etsin puuttuu! Eli ei kovin fiksu valinta kameraksi. Sen tiedän, että Fujin X Pro1 mahtuu pannarilla talvi- tai ulkoilutakin taskuun.
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Etsin on se monta senttiä kanttiinsa oleva levy kameran takaseinässä. Jos katsoo oikein tarkkaan, sitä ei voi olla huomaamatta. Harvassa perinteisessä järkkärissä on niin isoa ja monipuolista etsintä. Lähes kaikissa kameroissa on etsin. Olisi tietysti kovin kehnoa tähtäillä ilman sellaista.
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Ei, se takaseinässä oleva lcd on näyttö. Etsin on yleisimmin se pikkuinen reikä kameran takana, jota katsellaan etsinkuvaa. Näyttö kameran takana on tarkoitettu siihen, että kuvan oton jälkeen voit tarkistaa mm. histogrammit. Mutta siitä ei ole etsimeksi kuin reprohommissa ja joissakin muissa erityistapauksisa kuvattaessa jalustalta.
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Kukin kuvaa tavallaan. Minä etsin kameraa joka sopii myös taskuun (en toki tarkoita farkkujen taskua tms.).
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Edelleen se Contax T(eka versio) kamera on kellosepän työtä ja tosi pieni. Lasista en puhu sen enempää ...kokeile ja ihastu. Ainut että se on filmi Tykkään hopeaversiosta enemmän. Kivivelli tosin hehkuttaa rahasta mitä kameraa hyvänsä. http://www.kenrockwell.com/contax/t.htm
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Ne oli hienoja laitteita, eipä niitä sitten maahankaan kovin paljoa tullut, kun hintakin oli pikkasen kovempi kuin muilla paremmillakin pokkareilla.
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Jassika osasi tosiaan tehdä hienoja vehkeitä!
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Ei auta semipiikki...high end vehe on.
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Noo, kyl se Contax T2 on kans ok filmipokkari, samoin ku Nikon 35Ti. Molemmat aikonaan tuli omistettua. Tollanen nikon löytyy myyntipalstalta..
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Mulla oli hetken tuo T2 ja kiva vekotin, tosin etsin oli kovin onneton.. Onko tuossa Nikonissa yhtään suurempi?
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Kumpaakaan en ole omistanut mutta molempia kokeillut, siitä on jäänyt mielikuva että Nikonissa on pienempi etsin kuin tuossa Contaxissa.
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Eli ZI , Leica tai Bessa pienen lasin (CV ColorSkopar, Leitz Summaron jne..) kanssa mukavampi "taskukamera"...
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Pieniä ne on molemmat etsimet... mut aikaa on kulunut niin tarkkaan muista. Contax:lla kuvasin enenpi. Teknisesti molemmat tuottaa laadukasta kuvaa.
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera T2 ärsytti meikäläistä , ihme sahaus kun laukaisee ja isompi koko kuin T mallissa. Lisäksi T on mittaetsinkamera , hieno sellainen. Tulee väistämättä kai tunne että kehun kun omistan, mutta kun möin ensimmäisen T kameran kun luulin että T 2 on parempi. Tottakai jos tykkää AF kamerasta niin miksei T2 tai jopa T3 jossa on 3mm laajempi lasi
Vs: Asiasta paremmin tietäville: nopein taskuun mahtuva kamera Ei taida lasi pärjätä parhaittein joukossa, pienihän ja muovinen se on.