Luonnollisesti syntynyt. Itse asia on se, että sain hommattua uuden sulkimen tuolle 65mm Super Angulonille. Mitat piti kutinsa ja opiska näyttää toimivan niinkuin pitää. Koekuva 4x5 Polaroidille. Tämä ilo on ihan pakko jakaa: JIPPIJAIJEI!!!!
Vs: Asetelma Onnittelut terveen sulkimen johdosta. Tällaset asetelmat ovat aina kivoja. Nettikäytössä rajaus voisi olla tiukempi, jotta tavaroista saisi selvää. Etualan kameran näköinen kapistus on vähän liian suorassa - kuin se olisi suoristettu kuvaa varten. Suoruus ei ole luontevaa ja se saa epäilemään muunkin kuvan lavastusta.
Vs: Asetelma Kiitos kiitos! Se kameran näköinen kapistus on valotusmittari (Gossen Lunasix F), mikä jäi tuohon, kun mittasin kohdistuvaa valoa. Sen oikealla on jeesusteippirulla, mistä klo 13:00 on 6x12 maski. Sen vasemmalla puolella on kynä, josta klo 19 on toinen teippirulla. Ympyrä on sulkeutunut. EDIT: Sytkäri ja tupakat eivät kuulu tuohon tähtijoukkoon
Vs: Asetelma Ihmisen luontainen uteliaisuus saa tuijottamaan tosiaan pöydällä olevia tavaroita tarkkaan, muttei kuitenkaan häiritse se tosiasia ettei niistä oikein selvää saa. Luonteva kuvakulma ja mukavat sävyt saavat katsojan hyvälle mielelle tätä katsoessaan. Myöskin hyvää tulevaa vuodenvaihdetta!
Vs: Asetelma Toinen asetelma. Rajattu 4x5 polasta kutakuinkin 6x12 formaattiin. Opiskan testausta. Kuvausaukko on f:16, joka on suurin tehtaan suosittelema aukko tuohon formaattiin. Pelaa! Itse asetelmassa on niin monta luonnottoman epäilyttävässä kulmassa olevaa esinettä, että ei kait kannata edes yrittää väittää tätä itsestään syntyneeksi...
Vs: Asetelma Olen haivaitsevinani lievää kateutta Finluxia kohtaan. Kuten huomaatte, TV on sijoitettu hyllyssä keskilinjasta hieman vasemmalle. Syynä on kuvan ilmestymiseen tarvittava napakka nyrkinisku, joka tehoaa parhaiten laitteen oikeaan reunaan annettuna. Sijoitus on siis tehty käynnistyergonomiaa parantavasti.
Vs: Asetelma Mulla oli kanssa joskus nyrkillä käynnistettävä töllö. Kerran navakamman iskun jälkeen otti ja heitti savut pihalle. Kannattaa tehdä pelastussuunnitelma noille kaikille dioille, kuville yms. Kivoja kuvia!