Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Arvostus

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Kona, 3 Syyskuu 2024.

  1. Kona

    Kona Well-Known Member

    1 330
    1 257
    113
    Vaikka olen itse hyvin huono esimerkki lähes kaikkeen, olen aina arvostanut korkealle vakaumuksensa eteen pyytentöntä työtä tekeviä henkilöitä, vuodesta toiseen, kesän kuumuudessa, sateessa, syksyn tuulissa, räntäsateessa ja talven pakkasissa. IMG_2315.jpeg
     
    kerzan, Est, JPu and 3 others like this.
  2. canonmk4

    canonmk4 Well-Known Member

    1 630
    572
    113
    joko ilmoittauduit kurssille, täällä Vantaalla on saman kaliiberin naisia, ei ne tyrkytä mitään ei ainakaan minulle!
     
    Kona tykkää tästä.
  3. Kona

    Kona Well-Known Member

    1 330
    1 257
    113
    Nooo… se ei taida olla mun juttu.
    Täällä Tampereella on näitä parissa kolmessa paikassa ympäri vuoden, ja oon vuosien varrella ohikulkiessani noteerannut heidät. Eivät tosiaan tyrkytä mitään, mutta jos vaihtaa sanan pari ovat ystävällisiä. Kysyin luvan kuvan ottoon, myhäilivät hyväksyvästi ja kiittivät huomiosta. Jokin sisäinen voima ja tyyneys heillä on.
     
  4. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 370
    1 333
    113
    Samaa näkyy täällä Oulussakin. En ole tullut kysyneeksi tai selvittäneeksi, minkä suuntauksen väkeä ovat. Rauhallisilta ja ystävällisiltä kyllä vaikuttavat, mikä kuvastakin välittyy.
     
  5. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 420
    183
    63
    eipä tuon selvittäminen kovin vaikeaa ole, oikeastaan vain yksi uskonlahko pyrkii keräämään voimakkaasti kampanjoimalla uusia jäseniä, eli Jehovan todistajat. Jos usko on vahva, niin kyllä se tyyneyttä lisää ja uskoa olemiseen (vaikka ei ihan totta olisikaan noin niin kuin ei uskovan näkökulmasta).

    Tuolta löytyy kiinnostuneille kurssit, joita kuvan naiset mainostavat:
    https://www.jw.org/fi/hae/?q=12+avainta