Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Arvio

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Gaylord Focker, 14 Syyskuu 2005.

    Eiköhän se nyt ole silläviisii, että emerikki hyppää junaan ja lähtee johkii kameramiittiin tapaamaan alastonta viskipullo kourassa pyörivää Fockeria. Ja ihan ilman koiria.
     
  1. Nooh koko juttuhan lähti huhhin kommentista:

    Totta puhuen oikea lääkitys on se joka on hakusessa......
     
  2. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Aha, sitä aletaan jo syyttelee.. Oikea lääkitys, viski?
     
  3. Ei o syytös
     
  4. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Ihan hölmöö, kun jättää hymiöt käyttämättä niin heti otetaan tosissaan. Pöh.
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    No en saletisti lähe. O_O
     
  6. Lähe vaan Focker ei nimittäin alasti missään kameramiitissä heilu !!
     
  7. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Ei ilman vaatteita, ei. Edes jonnii verran vaatetettuna kaikki näyttää paremmalta.
     
  8. Minä olen saanut sellaisen käsityksen että Gaylord on ikuinen lapsi (tämä on positiivinen ilmaisu).
    Itsekin,vaikka jo helkkarin vanha papereiden mukaan olen aika veitikka toisten ja joskus jopa itsenikin mielestä,eli ilmeisesti sukulais-sieluja ja se ei ole paha asia ollenkaan.
    Mies, jonka mukana ei tosikot viihdy, mutta jotka viihtyvät, heillä on hauskaa.
    Osaa nauraa itselle ja hyväntahtoisesti myös muille.
    I don`t know but I drink so:)
    PS. Menikö sinne päinkään?
     
  9. Napakymppi. Muttei kaikilta osin. Ulkopuolelta tuleva palaute ei muuta tilannetta miksikään, mutta niin se vaan on sen itsetunnon kanssa että vaikka itse tietääkin olevansa Pronssiin valettava taideteos ja luomakunnan kruunu. niin aina se vaan tuntuu hyvältä se kuulla tai lukea.

    Muutama kai jollain lailla osui oikeaan tai ainakin sinnepäin tolla kintaalla viittaamiseen ja esilläoloon. Eihän kai kukaan terve laita tällaista kyselyä pystyyn.(Vain täys narsisti) Alkoi sae sitten mistä vaan.

    HUh oikeassa Stadista ja Kohtelias, tykkää naisista, Ja fiksuista sellaisista kuten huh ja Saaga

    Jiipee oikeassa: Ikuinen lapsi,

    Virus vissiin meni aikasen ytimeen nauran itselleni ja en ota ihan kaikkea vakavasti.

    Sokerina pohjalla:

    Saaga joka teki täydellisen napakympin johon vain Nainen pystyy: IHQU IHQU ja IHQUJEN IHQU.
     
  10. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Äijä.
     
  11. iiuu

    iiuu

    142
    0
    0
    Aina silloin tällöin tulee mieleen, että millaisen evoluutioteorian Darwin olisikaan kehitellyt, jos hänen eläessään olisi ollut netti...
     
  12. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Ei minkäänlaista. Eihän irkkaamiselta nyt ehdi mitään evoluutioteorioita kehitellä.