Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kenen/kenet Kameralaukkulaisen/set haluaisit tavata ja miksi

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana markku55, 6 Syyskuu 2013.

1. markku55

markku55 Active Member

Meikäläistä harmittaa kun asuu täällä hienossa Hangossa, liian kaukana useimmista mielenkiintoisista Kameralaukkulaisista.
    Aikaa on olevinaan niin vähän, ettei ehdi vaikkapa Hesaan johonkin tapaamiseen, ja jos ehtisikin, niin kielenkannat ei ehkä aukeasi jos ja kun katselisi kuola valuen muiden paikallisten siemaisevan hieman olutta tai viiniä kun pääsee kunnallisilla takaisin kotiin ;)
    Minun listani olisi paljon pitempikin (älkää loukkaantuko ne jotka eivät ole listalla), mutta reipasta karsintaa käyttäen päädyin seuraavaan (täysin sattumanvaraisessa järjestyksessä, ja arviot/käsitykset on sellaisia mitkä on minulle muodostuneet vain ja ainoastaan tämän laukun keskusteluista):
    Araneva: Kuvat, niiden käsittely ja aihevalinta omaa luokkaansa, lisäksi korrekti herrasmies.
    Juke.K: Omaperäinen ja oman suunnan tiedostava kuvaaja, erilaisuus kiinnostaa.
    nomad: Tietäväinen, sanavalmis ja hyviä kuvia ottava hemmo.
    jari.siren: Hieman ristiriitainen henkilö, joka osaa myös kuvata ja kertoa mielipiteensä.
    Tapiola26: Monessa mielessä asioita seuraava asiallisen oloinen kuvaaja.
    sahe69: Hyviä kuvia, osaa ilmaista itsensä ja tekee sen myös.
    Sakke.M: yhtäläisyysmerkit sahe69:n kanssa.
    jleskinen: Tosi asiallinen kaveri, osaa myös kuvata.
    Pii: Tosi korrekti nainen, huumoria ja järkeä on muille jakaa.
    niffe: Kuvia en ole paljoa nähnyt, mutta puhuu usein asiaa.
    mirrored: Hyvä kuvaaja jonka aiheet ei aina natsaa minun fossiilin makuun.
    Heli: Hellyttävän mukava nainen, huumoria ja järkeä kuten Pii:llä.
    Keni: Vakaa oman tiensä kulkija joka osaa kuvata ja nähdä.

No, nyt pitää pistää lista poikki, jotta ei tule lueteltua kaikkia laukkulaisia, joku "hiljaisempi" kaveri on varmaan mainitsematta, ja kuten sanoin karsinta on ollut "kova";))

2. Vs: Kenen/kenet Kameralaukkulaisen/set haluaisit tavata ja miksi

.. on muuten helvetin typerä idea ketjulle. Oikea suohinotto ketju.
    ..mutta Estin ja watasen ja vaikka virtuaalisestikin kävisi.

3. markku55

markku55 Active Member

Vs: Kenen/kenet Kameralaukkulaisen/set haluaisit tavata ja miksi

Olen pahoillani, ettet mahtunut minua kiinnostavien henkilöiden joukkoon - mistähän syystä?

4. Vs: Kenen/kenet Kameralaukkulaisen/set haluaisit tavata ja miksi

Markku viisvitosen. Hieno mies kertakaikkiaan.

5. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Watasen olen tavannut ja mielestäni oli kiva kokemus,Estiä en ole tavannut mutta kaipaan  foorumille kuten JW :ta myös.Mikäli olisi pakko  kertoa muutama henkilö jota voisi tavata ja keskustella kuvauksesta on mielessä on C ja  Land  scape.Hyviä hemmoja on lukemattomia eikä tämä ole mikään järjestys ihmisenä.

6. Vs: Kenen/kenet Kameralaukkulaisen/set haluaisit tavata ja miksi

Tuskinpa tässä siitä oli kyse. Tunnistan kyllä kun ei ole mitään annettavaa puolin tai toisin, mutta tunnistan myös  Male-bondaamisen. Sellainen moukkamaisuus inhottaa minua ja ilmaisin tässä siitä mielipiteeni.

7. markku55

markku55 Active Member

Mä olen ilmeisesti paljon sinua simppelimpi henkilö, en ymmärrä moitettasi, enkä edes viitsi googlettaa mitä Male-bondaaminen tarkoittaa - jotain miesten välistä sitomista vai ;))))

8. Vs: Kenen/kenet Kameralaukkulaisen/set haluaisit tavata ja miksi

Mulla ei ainakaan ole erityistä halua tavata jotakuta tiettyä käyttäjänimeä täältä.
    Enhän minä voi edes tietää oletteko te (käyttäjänimet/henkilöhahmot) olemassa muuten kuin virtuaalisesti. ( pl kaupankäynnin yhteydessä tapaamani henkilöt )

Ja tähän vapaavalintainen hymiö.

9. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Hienoa seutua se onkin,töissä 1/2 v Hangossa 2000.Rantavillat ovat sileineen kalliorantoineen hienoja.
    edit Mikäli ei lasketa kielen eri variaatioita :)

10. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu 2019
  11. Vs: Kenen/kenet Kameralaukkulaisen/set haluaisit tavata ja miksi

Markku55 ja Jari Siren.

Ei liity valokuvaukseen mitenkään, mutta kulttuuri-antropologisessa mielessä mielenkiintoisia hahmoja.

12. markku55

markku55 Active Member

Olet huumormiehiä, kiitos siitä;))

13. markku55

markku55 Active Member

Et halua Jukea esiliinaksi?

14. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Minä tykkään tavata ihan kaikkia. Monta olenkin tavannut ja kaikki on oikein mukavia.

15. sodeto

sodeto Active Member

704
    100
    28

Ei harmita yhtään asua kauniilla länsi-Uudellamaalla, mutta yhdyn Markku 55n kommenttiin siinä mielessä että esim Helsinki tuntuu välillä turhan syrjäiseltä paikalta, eikä sinne ole kovin usein asiaa ;^)
    Paitsi että meikälisen kohdalla pitäisi vaihtaa "monta" muutamaan. Muuten Helin kommentti pitää paikkansa. Onko ihan hullu ajatus että tapahtumissa, esim "Mäntsälän markkinoissa", sovittaisiin jostain kellonajasta ja paikasta ja paikalla olevat voisivat tavata siellä?
    Toisessa foorumissa, (ihan toisen harrastuksen) jossa olin aikanaan aktiivinen joku teki printattavia luottokortin kokoisia nimilappuja forumin logolla. Jokain halukas pystyi tulostamaan ja lisätä lappuun käyttäjänimensä. Osa käyttivät tapahtumissa, osa ei.
    Toivottavasti sain kirjotettua ymmärrettävästi. Kuulun omituiseen ryhmään johon tässä ilmeisesti viitataan ;^)

16. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Korrektisti kuuluu vastata: kaikkia. Mutta myöntää täytyy että eri syistä, osa menisi mieluiten vaikka kuvauskurssin ohessa ja toiset mieluummin oluttuopposen ääressä.
    Veera ehdottomasti.  Ainoa tapaamani taitaa olla Silvasa...
    ....Ikävä kyllä melkein kaikki suomalaiset/kameralaukkulaiset asuvat hyvin syrjässä ja ovat sikäli minusta nähden etäällä

17. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113

Kaikkia olis kiva tavata.
    Sirenin kanssa olis kiva keskustella monista asioista muuten vaan.

18. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Olis kiva tavata itsensä useammin. Ja kiva olis myös mahdollisuudet tavata muita. Ehkä tulevaisuudessa.

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Mainio ajatus sanoisin. Mieluummin puolen päivän tienoilla, jotta ehdin täältä Tuusulasta sinne. Bussilla pitää kulkea. Roudaan muutenkin vähän ulkomaan ihmisiä mukanani, muutaman kotimaankin sellaisen.

20. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Olen tainnut useimmat jossakin yhteydessä jo tavata, ainakin yllä mainituista.  Ei kyllä ole mitään sitä vastaan, että tapaan uudestaankin, mukavaa porukkaa kaikki.

Aika paljon tuli tänäänkin  tavattua "alte kameraden"-osastoa, maleksin Kuusamon luontokuvatapahtumassa koko päivän.