Vs: Johanna No nyt on päävalo hyvässä suunnassa ja malli näyttää tosi hyvältä nenänvarresta eteenpäin. Kontrastin hanskaamiseen laittaisin vielä vähän efforttia ja retuseeraisin tuon mustan holen nenännipukan takaa auki.
Vs: Johanna Kaima,asiaton vittuilu.Kuva on suorastaan loistava,ja varmaan kuvaajan itse ottama.Voisin kuvitella että malli haluaisi tästä vedoksen t kimo
Vs: Johanna Taitaa olla niin, että nyt wanhat gubbet kattoo mallia eikä kuvaa. Jos tyttö on nätti ja pitkät ripset, kuva on hyvä. Jos tyttö on perussievä, niin kuvakin vaan enää ok... Tuo nenän varjo on tässä kyllä aikas karsea. Ei tommosta epämuotosta painijan nenää voi tuolla tytöllä oikeasti olla. Jos on, pahoitteluni, mutta en aivan usko.
Vs: Johanna Me täällä ymmärrämme, mitä tarkoitat. Toivottavasti myös tyttö, jos sattuu lukemaan. Tälläiset jo pelkät vihjailut on herkkiä nuorille naisille. Vaikka olisi kuinka kyse kuvaajan valojen käsittelystä.
Vs: Johanna Kaunis on kuva ja siinä tuntuu olevan sellaista vanhan mustavalkoajan hehkua, sellaisia mitä aina otettiin ennen muinnoin Hollywood staroista.
Vs: Johanna Hieno on, eikä ensikatseeni kiinnittänyt huomiota tuohon nenun varjoon. (Sitähän voi fotarilla aavistuksen keventää jos haluaa.)
Vs: Johanna Juu, itse toteutan wanhaa mulle opetettua kritiikin muotoa, eli jos kuvassa on näkyvä virhe, kommentoi sitä niin selkeästi, että sitä ei voi olla sittemmin huomaamatta. Tyttö tuskin loukkaantuu, mutta itse kuvaajana olisin helevetin kiitollinen, jos epämuotoisuudet ja ongelmallinen valonkäyttö mulle kerrotaan niin, että sen itsekin huomaan.