Vs: Arkkitehtuurikuvia KOP-kolmion kulma. Joko mielestänne hyvät arkkitehtuurikuvanne ovat loppuneet?
Vs: Arkkitehtuurikuvia Rewellin "Revolveriarkkitehtuuriksi" tuota kutsuttiin ja tämäntyyppisiä kuvia Rewellilläkin oli varmaan mielessään. Sitä hän ei varmaankaan arvannut, että hän samalla avasi ovet 'turuntaudiksi' kutsutulle ilmiölle.
Vs: Arkkitehtuurikuvia No pyynnöstä. Tämä ei ole hyvä, mutta on yritys arkikonstruktivismin suuntaan.
Vs: Arkkitehtuurikuvia Minua nääs tämä aihe yhä kiinnostaa ja mielenkiinnolla olen tätäki ketjua seurannu.
Vs: Arkkitehtuurikuvia Ah, juu. Kuulinkin tästä, mutta en "taudin" nimeä. Minusta kuitenkin Turku on mielenkiintoisempi kaupunki kuin Helsinki vaikka vanhaa onkin hävitetty innolla. Tietenkin mielipiteeni helposti voi johtua siitä, että Turku on mulle uusi kaupunki. Joka tapauksessa, olen innoissani, kun saan asua näillä nurkilla. Maalainen kai aina kaipaa maalle.
Vs: Arkkitehtuurikuvia Täällä Helsingissä, jota aina kaikki parjaavat ihan täysilä, on sairaala jota kutsutaan Kirraksi. No, eilen olin siellä ja otin sen fönsterin läpi tälasen kuvan. Skeida -tottakai- jos ei muuten niin vaikkapas vain siksi kun on kusipäisen stadilaisen ottama stadistaan. Voi... oi ja voi... kunpa olisin vaikka salolainen, turkulainen tai naantalilainen... tai edes varkauslainen... mutta EI: Stadilainen olen ja siksi jään Anteeksi hienot ihmiset, anteeksi osallistumiseni hienoon hienoketjuunne. - Paska-Erska
Vs: Arkkitehtuurikuvia Onko tämä arkkitehtuuria vai paremmin rakennus -ketjuun sopiva? Siirretään, jos meni väärään. Kuvista on tarkoitus keskustella, mutta kaipaisin kommenttia kuvan rakeisuudesta. Voi laittaa yksärilläkin, ettei tämän juonteen keskustelu mene tekniseksi onalysaatioksi..
Vs: Arkkitehtuurikuvia Sen verran hieno kuva Paska-Erskalta, että annetaan anteeksi. Tämän kerran. kapa Minä olen ollut Kirrassa töissä, sairaala-apulaisena. Sitten myöhemmin yhden kesän Meilahdessa, valokuvaajana. Tilkassa olen ollut potilaana. Että kyllä se maalainenkin on joskus teillä päin vaikuttanut. Muu työkokemus sitte onkin ei-sairaalaa. Kalastajatorpan tiskaaja, Stokkan auton apumies ja lähinnä akkojenlehtiin kuvaava free. sama maalaiskapa
Vs: Arkkitehtuurikuvia ja siltikin olet jotenkin, Kapa järjissäsi, kohtuullinen saavutus. Erskalle, rahtasin yhtenä päivänä Kirran ylilääkäriä, hieno mies ja hieno sairaala, toivottavasti auttoi käynti...
Vs: Arkkitehtuurikuvia Mä en nyt ymmärrä, toki on niin, että eihän meidän hienosta pääkaupungistamme saa sanoa, että joku muu kaupunki on mielenkiintoisempi mutta silti. Sehän on vaan mun mielipiteeni, joten en oikeasti ymmärrä Erskan pahastumista asiasta. Helsinki on ihan jees kaupunki, mutta se ei ole mun kaupunkini. Ei mun kaupunkini ole Turkukaan, kuten ei myöskään Naantali. Ei kaikkien tarvitse varmastikaan olla suuria Helsinki-faneja. Maalainen tarkoittaa mun kohdallani sitä, että mä olen kotoisin kaukaa pohjoisesta pikkumaalaiskaupungista. Enkä häpeä sitä tipan tippaa. Siksi viihdyn näissä pienemmissä kaupungeissa paremmin kuin isoissa. Ja ainoa suomalainen iso kaupunkihan on Helsinki. Turun pääkirjastoa:
Vs: Arkkitehtuurikuvia Kiitos, Kapa. Ohessa vielä sisäkuva portaikosta. En ilennyt ottaa sisällä kuvia enempää vaikka kuvattavaa olisi ollut, tuo digikin louskuttaa siihen malliin. Linhof olisi tietenkin hiljainen, mutta se taas kokonsa puolesta herättäneisi kahta enemmän huomiota . Laajempi objektiivikin on löytänyt tiensä ostolistalle, molempiin kameroihin. Mulla kun ei ole laajislinssiä ollenkaan.