Vs: Arkiesineitä Hieno homma että hygienia on kunnossa, mutta herkisty kuviin jatkossa. Kaikki Wanha ei ole hienoa, jos tarkkailet ympärillesi, niin nykyistä hyvinvointi ei voita mikään.
Vs: Arkiesineitä Välillä tulee herkempiä kuvia, välillä ei. Ja sen herkkyydenkin koemme luultavasti täysin eri tavalla. Valokuvauksen suhteen olen tiukasti kiinni nykyajassa. Digillä kuvaaminen ja kuvankäsittely on osa työtäni, mutta ei vaan huvita väitellä tai keskustella näistä vapaa-aikanani. Maistuu nimittäin työltä. Olet oikeassa, kaikki wanha ei ole hienoa, täytyy tietää mitä haluaa. Ja minähän tiedän. Filmikamerat, mv-filmillä kuvaaminen ja pimiötyöskentely on minulle pitkäaikainen ja rakas harrastus millä en tarvitse tienata senttiäkään. Kuvassa työ ja huvi. Ero on minulle hyvin selkeä.
Vs: Arkiesineitä Siis ymmärsinkö nyt oikein? Olet valokuvauksen ammatilainen, mutta nostelet kylmiä kahvipannuja leidelle ja somittelet ne keskelle harrastukseksi? Okei...????
Vs: Arkiesineitä Oikein ymmärsit. Ei tarvitse nostella pannua liedelle, tuo on sen paikka, ollut 70-luvusta lähtien. Olisin voinut valita Rolleinar-1 jolloin kuva olisi väljempi. Mutta enpä halunut. Pannu itsessään juuri tuossa on mulle se juttu ja muisto. Eikä keskisommittelussa ole mitään vikaa. Onhan sinullakin sekä joutsenet että purjeveneet ihan keskellä kuvaa. Puhtaasti makuasioita. Mutta nyt riittää perustelut ja selittelyt kuvasta, meni jo överiksi. God natt!