Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

aPUVA! NIKKOR S.C Auto 1:1.2 f=55mm

Keskustelu osiossa 'Optiikat' , aloittajana kaspinen, 16 Elokuu 2010.

    Tervehdys!voisko joku jeesaa? olen vuosikymmenii omistanu Nikon jrj kameran ja runko on ollu rikki jo vuosia,kaivoin vehkeen esille täs yx päivä ja ajattelin myydä putken siitä mut en tiedä sen arvoa.Kyseessä on NIKKOR -S.C Auto 1:1,2 f=55mm sarjanumero 262490 . olen sitä vähän kaupustellu käyt tavaran kauppoihin ja ne on tarjonnu 100-200e mut must tuntuu et se on kusetusta.voisko joku kertoo sen tod arvon? putki on ihan kunnossa tosin elämää nähny mut optiikka on tip top,myyn sen mielelläni jolleki joka sitä arvostaa,myös vaihto onnistuu johonki pätevään tikijärkkäriin.Olen vähän onneton näissä hommissa joten toivon täältä asiallista infoa.Kiitti jo etukäteen Tsau.
     
  1. mad

    mad Member

    433
    0
    16
    Vs: aPUVA! NIKKOR S.C Auto 1:1.2 f=55mm

    kysyntä jas tarjonta määrää hinnan. piste. hyvin yksinkertainen yhtälö. t. mad :)
     
  2. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 836
    3 347
    113
    Vs: aPUVA! NIKKOR S.C Auto 1:1.2 f=55mm

    aBayssa on eilen  myyty yksi hintaan 234,33 euroa.  Osta heti - myynnissä näyttää olevan yksi noin 300 hintaan, toinen kalliimmalla.  Jos yksilösi on kuluneen näköinen päältä, mutta linssipinnat virheettömät ja himmennin kuiva (kaikki toimii), niin 200-250 eukkua voit haaveilla.  Ostaja pitää tietysti löytää.

    Oletan, että se ei ole Ai-konvertoitu, takapään reunassa ei siis ole lovea, vaan rengas on 'ehjä'.
     
  3. Vs: aPUVA! NIKKOR S.C Auto 1:1.2 f=55mm

    Kiitos Kiitos! vastaukset tuli nopeesti ja auttoi mua paljon. Laitoin sit myyntiin hintaan 225e ja pari yht ottoa jo tullut,menee varmaan tämään tai hu,jos kiinnostaa niin yht tiedot löytyy myyntiosastolta.Tsau.