Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Capture One LE hintaan 9,90 €

Keskustelu osiossa 'Kuvankäsittelynurkkaus' , aloittajana Anonymous, 6 Heinäkuu 2006.

1. Anonymous

Anonymous Guest

Verkkokaupasta lähtee nyt C1 LE Win -version hintaan 9,90 € ja mitä olen lukenut dc.netistä, kyseessä ei ole hinnoitteluvirhe (ihmiset soittaneet Verkkokauppaan). Tilasin itse aamupäivälle yhden ja tällä hetkellä jäljellä on 8 kpl. Capture Onen omilla sivuilla tuotetta myydään hintaan 99 €.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=15631

2. Anonymous

Anonymous Guest

Loppu eli se siitä ilosta :). Ei voi kuin ihmetellä tuota tarjousta.

3. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Great! Ostin tuon. Kävin hakemassa tänään. Se on 3.7.3, nykyinen on 3.7.4. Eli kannattaa varmistaa, onko kamera tuettujen listalla. Toisekseen. Tossa rompussa on jotain vikaa. Juuri minun yksilö ei toimi.

Edit: Imppasin phaseonen sivuilta version 3.7.3. Sen saakin näköjään päivitettyä uudempaan.

4. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Ei ole oikein päässyt kunnolla testailemaan vielä ohjelmaa, kun prossu ei tykkää näistä helteistä. Aika nopealta vaikuttaa RSE:hen verrattuna. Ei tuo päivityskään tuottane suurempia ongelmia ainakaan mulle. Vielä on yksi ilmainen päivitys noudettavissa 3.7.4 jälkeen. Sylettää rikkinäinen romppu, mutta olenkin tottunut tuollaiseen.