Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kesätuuli

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana valtsu, 20 Heinäkuu 2006.

"Onko kiva?" Menikö oikein? vai ihqu.fi jne ;)

1. Tarkennus on pielessä. Automaatti on nyt tarkentanut noihin heiniin.

2. must tä o pirun hyvä ja kaunis jne

3. vn

vn

1 464
    0
    0
    Tuuli tulee esille, vaikkakin hiukan heikosti. Kesä sen sijaan paremmin.
    Eniten häiritsee tuo ikkuna seinässä koska se vie huomiota itseensä tarkempina olevista heinistä.

Vesku

4. Mutta kuuluuko tässä tuijottaa noita heiniä?

Fiiliskuvahan tämä on ja kesä huokuu hyvin ja vähän tuulahduskin. Värimaailma on tosi messevä ja ilman ikkunaa toi rakennus taas näyttäisi hölmöltä. Että ei sitä ikkunaa mihinkään saa viedä!

5. Hmm...minulla oli yks versio, jossa heinien liike oli voimakkaampa, mutta sitten ei kyllä ollut kuvassa oikein mitään terävää (tarkennus edelleen edessä). Itse oikeastaan pidin siitä enemmän, mutta veikkaisin sen saavan muut toteamaan WTF!?

Tarvitsin, tai oikeastan joku muu tarvii ja minä vaan kuvaan, kesäisiä fiiliskuvia saaristosta. Eipä tässä ehkä saaristo (?) kovin voimakkaasti tule esille, toivottavasti edes kesäfiilis. Se mihin tuojotetaan ei oikestaan tämän kuvan tarkoitukselle ole merkityksellistä, oikeastaan parempi olis kun sitä ei tuijotettaisi, vaan se välittäisi fiiliksen vilaisemalla. Ymmärrän toki kritiikin. Kuva, joka on otettu asiayteydestä irti kokonaan, vaikka se tarvitsis sen toimiakseen toimii harvemmin yksinään.

Kiitoksia siis palautteesta, siksi tämä oli tänne lykätty :)