Jooo-o, joo-o... mmmm, vinkeä on valo kuun, sikäli kun on, siltä ainakin näyttää... mites paljon rukattu sävyjä koneella? Ja mä en jaksa GT-juttuja sitten yhtään, viime yönä taas pisti kyrsimään ykskutosten korollien naurettavasti röhisevät, mutta niin perkeleellisesti resonoivat peräaukot, kuudennessakaan kerroksessa säästy siltä.
Näyttää edelleen (palaan usein ihmettelemään),kuin olisi väsätty jotain 3d grafiikkaa kokonaan tietokoneella. Pidän erityisesti konepellistä. Se piirtyy kauniisti ja vähäeleisesti vaikka onkin turmel..eikun tunattu.
Mulle tulee kuvasta fiilis että ois kysessä pikkupoikien (ja miks ei tyttöjenkin) leikkiauto! Mut kiva VALO tosiaan!
Kiitoksia kommenteista Eipä oo kuvaa säädetty koneella pientä terävöittämistä lukuunottamatta yhtään, mutta jutun juju piilee kylläkin siinä että kuva on otettu keskellä kirkasta päivää.. Ja laitetaas nyt samoista kuvaus sessioista toinen "autokuva".
Onkos tuo aurinko mikä heijastuu tuulilasista? Näyttää niin neliömäiseltä, että voisi olla joku samalahärpäke? Haluatko valottaa "alivalotuksen" jaloataitoa onnettomille?
Aurinkohan se siinä heijastuu tuulilasista. Eihän siinä alivalottamisessa ollu sen kummempaa ku valotti vaan kirkkaan taivaan mukaan ja sitte otti kuvan autosta..simppeliä eikö totta.
Mun silmään tuo oli heti päivänvalossa otettu tahallinen alivalotus. Voi johtua siitä että otin itse pari päivää sitten lähes samalla periaatteella kuvan kun parkkipaikan autojen ääriviivat piirtyivät vastavalossa voimakkaina heijastuksina. Varjojen jyrkkyys ja terävyys varmistivat asian samoin kuin puiden oksien terävyyskin. (Yöllä tai vähässä valossa pitäisi käyttää pitkää valotusaikaa ja järven pinnan perusteella tulee vähän joten pienemmät oksat blurraantuisivat näkymättömiin ja muutkin pehmenisivät liike-epäterävyyden takia.) Kolmannen varmistuksen toi nurmikon vihreys. Kuutamossa se ei ole koskaan tuollainen. Samaa ideaa voisi kokeilla auringon ollessa huomattavan paljon alempana - lähes horisontissa - niin että heijastukset kulkisivat pitkin auton ääriviivoja kameran ollessa suunnilleen auton sivupeilin yläreunan korkeudelle sijoitettuna.