Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Niinpä teitä hemmotellaan juu. Ehkä pitää nöyrtyä joku viikonloppu sinne itään ,-)
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa [QUOTE> [/QUOTE] Aina kun kaupunkia ei erikseen mainita, tarkoitetaan Helsinkiä. ;~)
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Hah, itellänne oli se Magnum-näyttely... Ja mäkin ajoin Turusta sattumalta autolla sillon, mutta ei tullu ees mieleen, ku en tajunnu.
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Tietysti se on osaamattomuutta, jos ei vedosta kuten Ansel Adams tai kamerakerho on opettanut .
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Heh, mulle tulee filminkehityspurkki yms välineet ja kemiat tällä viikolla, mistä mä löydän jonkun joka neuvoo mua väärin?
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Et opettele mitään kehitysaikoja mistään, vaan vedät tunteella, sekä filmin kehityksen ja sen jälkeen vedostuksen, niin eiköhän se ole siinä Ainoa ongelma on sitten se saman tyylin pitäminen jos ei muista laittaa ylös edes sitä miten oli jonkin asian tehnyt. Toisaalta se pätee myös "oikein" tehdessä.
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Mittaat veden lämpötilan kädellä, kääntelet purkkia kun muistat ja purkitat filkat silleen, että huomaat olleesi turhan valoisassa paikassa . Kyllä se siitä ;D. ¨ Ajattelinkin viikonloppuna kiertää kaikki Peterin maihtemat paikat pl. Aalto, koska ei oo alkanu vielä.
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Eiköhän homma alooteta niin että kehitetään ensin värifilkka mv-kehitteellä, ei muisteta katsoa ollenkaan kehitysaikaa kellosta ja pidetään kiinnitteessä 20min ;-]
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Ah, että olen tuon jo melkein unohtanut . Näinhän se alkaa... Jotkut muistaa paremmin kuin ite...
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Oon menossa kattoo tätä to 10. kuluvaa kuuta joskus puol neljä-neljä campv:n kanssa. Saapi tulla mukaan, jos haluaa? Saataisko oikeeta keskustelua kuvista aikaan ?
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Kävinpä eilen katsomassa näyttelyn. Hänen useimmat kuvat kattavan kirjansa olin nähnyt jo aikaa sitten, mutta aina pitää olla altis yllätykselle... ja se oli tämä: Kuvat olivat edelleenkin, kuten olin tiennyt, epäteräviä ja tukkoisia, eli tekniseltä laadultaan sellaisia. mitä ei saisi aikaan millä tahansa kinokamaralla tai nykyisillä kuluttaja-digijärkkäreillä. Ja ihan kuin kuvaaja oli halunnutkin. On Hasselbladin kannalta kehnoa, jos väittää, että tämä on teknisesti parasta, mitä sillä saa aikaan. Mutta tekninen laatu ei ollutkaan niiden kuvien pointti.
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Harvoinpa se tekninen laatu tärkeintä ("taide")kuvissa on, vaikka nettikeskusteluissa pääosassa usein onkin. Eihän kenikään teknisestä laadusta erityisesti puhunut.. Eikä itseasiassa mistään "parhaimmuudesta". Ja mikä sitten on milloinkin (teknisesti) parasta, mitä tietyillä laitteilla saa aikaan?
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Teknistä laatua on monenlaista. Terävyyden tai epäterävyyden hallitseminen on vaikea laji jonka mielestäni Corbijn hallitsee täydellisesti. Uskoisin että Hasselbladilla ollaan hyvin tyytyväisiä Corbijin kuvien laatuun, myös teknisesti. Itse pidin kovasti näyttelystä, erityisesti Star Trak -osiosta, jossa ilmeisesti pimiössä Lith printing -tekniikalla on saatu aikaiseksi mvuoren mainitsema kuvien tukkoisuus. Pidän tästä tukkoisuudesta, se on hallittua ja hienoa. Ostin näyttelyn jälkeen pari Corbijin kirjaa. Hienoja, mutta eivät tee oikeutta näyttelyn seinillä roikkuville vedoksille. Onneksi. Käykää ihmeessä näyttelyssä jos on mahdollisuus! Perjantaisin muistaakseni ilmainen sisäänpääsy.
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Näyttelyn kellertävät printit on tehty MACO:n lith paperilla ja kemioilla, Lith tekniikan erikoinen ominaisuus on että Hopeasuolot kehitettäessä takertuvat toisiinsa molekyylitasolla.Tästä johtuu rakeisuuden ja terävyyden korostunut vaikutelma. Lisää tietoa saat kun tilaat Prolab hinnaston. Lith tekniikka on esitelty hinnaston teknisessä liitteessä. J vatanen 0400-408168 www.123Prolab.com
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Tilasin jo - ja tulikin perille, kiitos. Otan yhteyttä lomien jälkeen.
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Anton Corbijnistä tulee tänään (18.7.) klo 17.50 ohjelma YLE Teemalta
Vs: Anton Corbijn Tennispalatsissa Kävin eilen toisen kerran katsomassa Corbijnin kuvia. Tällä kerralla ihastelin kaverin kykyä rajata kuvia StarTrak-osiossa valmiiksi jo ottohetkellä. Kaikissa kuvissa näkyy Hasselbladin tunnusomaisia reunoja ja kulmia. Ei siis jälkeenpäin tehtyjä uudelleenrajauksia eikä osasuurennuksia. Tarkkaa ja hienoa työtä! EDIT: StarTrak-kirjassa muuten kehykset on rajattu pois, huomasin äsken.